Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg kjøper gta iv hvis jeg klarer å finne pasordet til brukeren, men er det nen som vet om jeg kan bruke filmredgeringen uten windows live? gidder ikke betale live når jeg ikke kommer til å spille online

Endret av D02
Lenke til kommentar

Ja, til 7.64€.

 

fantastisk! kjøpte det såklart for noen timer siden for 15€ :no:

 

Bummer. :tease:

 

Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe. Frister litt med en stor pakke, men er redd for at det kun blir spilt 2-3 spill.

 

Kanskje noen kan anbefale noen perler som er på salg? Har ikke satt meg inn i så mye annet enn dagstilbudene og enkelte pakketilbud.

Lenke til kommentar

Vurderer enten Red Faction eller Arma 2 selv.

 

Tingen er det at jeg prøvde arma 2 demoen en stund tilbake og likte ikke spillet av en eller annen grunn. Red Faction vet jeg særdeles lite om.

 

For øvrig, Killing Floor er ganske morsomt, men de hadde en update for noen dager siden som gikk ganske skeis. Kjipern, virkelig. For selve spillet er ok og skikkelig gøy med venner.

Lenke til kommentar

For de som er redd for at de ikke rekker å kjøpe noe pga at steam-store er litt crazy atm, så ta det med ro. Salget varer fram til kl 10 i morgen tidlig såvidt jeg har forstått. Sats på å kjøpe noe i natt, da smårollingene helt sikkert har lakt seg, og trafikken er blitt dempet;)

 

Edit: Varer faktisk til kl 19:00'ish

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...