Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en del spill via steam klienten.

 

- Valve complete pack (Alle valve spillene)

- F.E.A.R 2

- Dragon Age: Origins

- Dark Messia of Might and Magic

 

Valve complete pack betalte jeg vel full pris for (rundt 600 kr) (1 år siden ca)

Prisen på F.E.A.R 2 hadde gått ned 50% så betalte vel bare litt over 100 lappen (1 år siden ca)

Dragon Age: Origins betalte jeg full pris for. Rundt 600 kr der også. Var deluxe edition. Fikk ikke med stone prisoner som skulle følge med:(

 

Dark Messia of Might and Magic er det eneste jeg har kjøpt av dette sommersalget. Kostet 70 kr tror jeg? Spillet var ikke så bra som jeg håpet på..så dette var et bomkjøp etter min mening.

 

Vurderer å finne frem kortet å kjøpe l4d2 siden jeg elsker l4d.

 

Edit: Jeg spilte l4d tidligere i dag med noen dansker. Men så startet plutselig steam å gå i offline mode...hele tiden. Hele steam klienten gikk tregt og jeg fikk ikke spilt noen spill online. Så jeg reinstallerte steam. Driver å updater nå, men det tar sin tid. Kan dette ha noe med sommersalget og stor trafikk?

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo fortsatt bare 40 kr. Kjøpte den akkurat selv :)

 

Jeg hadde litt flaks. Jeg valgte gothic 2 golden edition og gothic 3 separat. Altså 3+4 euro. Heldigvis klikket jeg på Gothic 3 for så å se at det ikke bare var gothic 3, men bundle med begge to. Så jeg holdt på å betale for 2 stk Gothic 2 :)

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Er jo fortsatt bare 40 kr. Kjøpte den akkurat selv :)

 

Jeg hadde litt flaks. Jeg valgte gothic 2 golden edition og gothic 3 separat. Altså 3+4 euro. Heldigvis klikket jeg på Gothic 3 for så å se at det ikke bare var gothic 3, men bundle med begge to. Så jeg holdt på å betale for 2 stk Gothic 2 :)

 

Steamklienten sier ifra ved checkout :new_woot:

Lenke til kommentar

Selv om APB vil ta opp en god del av tiden min fremover, synes jeg at Oddworld Pack er å anbefale, da jeg husker gode stunder fra ungdommen hvor jeg spilte Oddworld - gode nok til at jeg sikkert får skviset inn en nostalgi-time eller to med disse spillene innimellom også.

 

Monkey Island Complete Pack er jo også egentlig verdt det for litt quirky humor (PS: navnet på pakken er noe misvisende da den burde vært navngitt Tales of Monkey Island Complete Pack, og det gjelder da Episode 1 til 5 som "nylig" ble utgitt (som til sammen kan bli sett som ett fullt spill))

 

:new_woot:

Endret av NVaage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...