Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke 30 Euro litt vel stivt for et spill som kom ut for over ett år siden? Er vel cirka samme pris jeg ga for fysisk versjon av BF3 Limited Edition.

Jo, det er jævlig stivt, tar jo gjerne bare en måned eller to før man får topptitler til under 200 kr

AtW

• Liker 1
Skrevet

Du har allerede kjøpt 4 spill, hvorav du aldri kommer til å installere 3 av dem. Gi fem euro til Frelsesarmeen istedenfor!

Bullshit. 3 av 4 er allereie innstallert, og Bastion blir nedlasta no.

Dessutan har eg pengane i min steam wallet. Har også allereie donert ved å kjøpe alle Humble Bundle.

Skrevet (endret)

Vet ikke om dette er et passende sted å poste dette, men har en ekstra Valve Complete Pack som jeg gjerne skulle ha bytta bort, vet ikke helt hva som er det riktige å be om for en slik pakke men det eneste spillet jeg har noe særlig lyst på for tiden er Skyrim. Legg meg til på Steam (SteamID: hansrodtang ) og kom med et tilbud! :)

Har også Dota 2-invitasjoner å bytte bort.

Endret av Rabbid
Skrevet

Vet ikke om dette er et passende sted å poste dette, men har en ekstra Valve Complete Pack som jeg gjerne skulle ha bytta bort, vet ikke helt hva som er det riktige å be om for en slik pakke men det eneste spillet jeg har noe særlig lyst på for tiden er Skyrim. Legg meg til på Steam (SteamID: hansrodtang ) og kom med et tilbud! :)

Har også Dota 2-invitasjoner å bytte bort.

Kunne gjerne ha hatt Valve Comnplete Pack eller DotA 2 invitasjon. Men tviler på at du vil ha rabattkuponger. :p

Skrevet

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Complete Pack

Stronghold 3

Cities in Motion Complete

Gothic Complete Pack 2011

Ble litt til igår, bør stoppe nå, kjøpt alt for mye i desember, steamvalue har gått fra 1500USD til 5200USD. Gått noen penger, er bare synd jeg ikke kommer til å spille så mye av de.

Men stronhold 3 skal jeg iallefall spille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...