Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kjøpte Fallout: Vegas pluss Old World Blues-DLC'en, og GTA IV Complete. Mye spill for skarve 125 kr. Vurderer også Civilization V, men jeg har for mye spill nå...

 

I dag var en god dag. Tre av spillene jeg ønsket meg på tilbud på en dag :-)

 

edit: kjøpte visst Left 4 Dead GOTY og Left 4 Dead 2 også :-P

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format.

 

1 hva står "ee" for?

 

2. godtar du kuponger?

Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille.

Lenke til kommentar

Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format.

 

1 hva står "ee" for?

 

2. godtar du kuponger?

Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille.

 

Har 33% rabatt på Valve spill og 33% rabatt på Konami om du har lyst på. :)

 

http://www.steamcommunity.com/id/aneasyguy

Profilen: lostfantomena

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format.

 

1 hva står "ee" for?

 

2. godtar du kuponger?

Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille.

 

Har 33% rabatt på Valve spill og 33% rabatt på Konami om du har lyst på. :)

 

http://www.steamcommunity.com/id/aneasyguy

Profilen: lostfantomena

Må bare beklage, du var dessverre 2 minutter for sen. Men frykt ikke, gog.com har det til 6$ om du mangler god underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...