Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget i forleden at jeg har noen kroner på en Clickandbuy-konto jeg har, så de siste dagene har jeg kjøpt Batman: Arkham City, Rock of Ages, Hearts of Iron III og Dungeons of Dredmor.

 

/For å ta ut pengene, må man ha minimum 1000 kroner på Clickandbuy... / Tulleopplegg så jeg skal bruke det jeg kan og la den kontoen råtne i hælvete etter det.

Endret av oOF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kjøp her foreløpig. Har rett og slett allerede en haug med spill jeg ikke har spilt ennå, så når det dukker opp noe interessant føler jeg bare for å vente og se om det ikke blir enda billigere om noen måneder. Fullpris-spill skal ha ganske heftig rabatt for at jeg vurderer dem uansett, ihvertfall nå for tida. Mulig det blir Flatout:UC før salget er omme.

Lenke til kommentar

noen som har spilt alien breed, ser jeg kan få alle spilla for 5,25 euro. Tror jeg blander sammen alien breed, med noe annet som var bygd på source motoren, som er/var gratis.

 

Alien Swarm er gratis.

 

Alien Breed spilla var en gedigen skuffelse, og var ikke i nærheten av de gamle gode alien breed spilla til amiga :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...