Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpt meg:

 

Fallout 3 GotY på Steam for 4.99£. Har spillet også på konsoll, men digger det så mye at jeg også kjøpte det på PC. Er jo billig i tillegg får jeg med alle de kostbare utvidelsene pluss 3D.

 

Fallout 3 GotY på Steam for 7.49£. Lånte det hos en kompis til PS3. Likte det veldig godt, bedre enn New Vegas (har de togså på PC). Men så får jeg alle utvidelsene og console modding på PC versjonen.

 

Vurderer også å tro at jeg har kjøpt flere spill på Steam sitt advents salg og julesalg enn jeg har kjøpt til Xbox i hele år. :p Tror jeg ikke kan kjøpe alle, ellers får ejg ikke tid til å spille dem. Har dusinvis av spill allerede på Steam jeg enten ikke har fullført eller rørt. :p Bare på Steam nå i desember har jeg kjøpt:

 

- Fallout: New Vegas.

- Fallout 3: GotY.

- Batman: Arkham Asylum GotY.

- Homefront.

- Renegade Ops.

- Hard Reset.

- Prototype.

- Half-Life.

- Half-Life 2.

- Half-Life 2: Episode 1.

- Half-Life 2: Episode 2.

 

Begynner vel å bli litt gammelt?

 

Spill er aldri gamle så lenge de er underholdende. :)

Lenke til kommentar

Har vært litt nysgjerrig på Fate of the World tidligere, og hvis folk mener det er greit tidsfordriv skader det ikke. Det er jo ikke akkurat kostbart nå om dagen, he he.

 

Jeg ser de har Fate of the World til €2,49, Fate of the World: Tipping Point til €3,99 samt noen DLC'er til under €1. Jeg vil egentlig bare ha en bekreftelse på at Tipping Point er en bedre versjon av originalen? Eller har jeg misforstått? Ut ifra hva jeg kan se følger ikke DLC'ene med på Tipping Point?

Lenke til kommentar

Kjøpt meg:

 

Fallout 3 GotY på Steam for 4.99£. Har spillet også på konsoll, men digger det så mye at jeg også kjøpte det på PC. Er jo billig i tillegg får jeg med alle de kostbare utvidelsene pluss 3D.

 

Fallout 3 GotY på Steam for 7.49£. Lånte det hos en kompis til PS3. Likte det veldig godt, bedre enn New Vegas (har de togså på PC). Men så får jeg alle utvidelsene og console modding på PC versjonen.

 

Vurderer også å tro at jeg har kjøpt flere spill på Steam sitt advents salg og julesalg enn jeg har kjøpt til Xbox i hele år. :p Tror jeg ikke kan kjøpe alle, ellers får ejg ikke tid til å spille dem. Har dusinvis av spill allerede på Steam jeg enten ikke har fullført eller rørt. :p Bare på Steam nå i desember har jeg kjøpt:

 

- Fallout: New Vegas.

- Fallout 3: GotY.

- Batman: Arkham Asylum GotY.

- Homefront.

- Renegade Ops.

- Hard Reset.

- Prototype.

- Half-Life.

- Half-Life 2.

- Half-Life 2: Episode 1.

- Half-Life 2: Episode 2.

 

Begynner vel å bli litt gammelt?

 

Spill er aldri gamle så lenge de er underholdende. :)

 

Hehe ja sant- Men er de bra?

Lenke til kommentar

Killingfloor er et søppelspill, det burde vært gratis. Den dårligste grafikken du kan tenke deg, (omtrent like ille som cs) og bare en rekke generic monstere som du skal drepe om og om igjen. Eneste moroa er multiplayer der du kan sammarbeide med andre. Fortsatt ikke noe bedre enn at du går lei etter et par uker.

Lenke til kommentar

Killingfloor er et søppelspill, det burde vært gratis. Den dårligste grafikken du kan tenke deg, (omtrent like ille som cs) og bare en rekke generic monstere som du skal drepe om og om igjen. Eneste moroa er multiplayer der du kan sammarbeide med andre. Fortsatt ikke noe bedre enn at du går lei etter et par uker.

 

 

Tviler på at noen hadde gjort så mye jobb på et spill uten å tjene et øre. Grafikken synes jeg ser pen ut, ser ikke helt ut osm cs go (der jeg hater "støvet" og møkka). Mesteparten av moro ligger i multiplayer ja. Synes spillet er bra jeg! I cs bla så har jeg brukt litt over 500 timer, i kf litt over 100 t

Lenke til kommentar

Eneste moroa er multiplayer der du kan sammarbeide med andre.

 

Er litt som å seie at det er keisamt å spele Battlefield åleine - Killing Floor er eit multiplayer (her: coop)-spel. Å klage på grafikken i eit Unreal Engine 2-spel frå 2009 slår meg òg som litt misforstått - skru alt på maks og det ser helt kurant ut.

 

Til alle andre: Killing Floor er som L4D, berre med mindre frills, permanent progresjon, og mykje betre våpenkjensle. Verdt eit kjøp om du er glad i coop.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...