Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og venta på et bra tilbud på Borderlands 2, men når det kom er ble jeg usikker på om jeg egentlig får spilt det før det blir enda billigere.. :p

 

Tomb Raider skal også spilles før eller siden. Det er vel en god stund til det blir billigere enn dette. Kanskje det blir TR istedet..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Betrayer er litt repeterende. Man gjør det samme hele tiden. Går rundt og leter etter ting for å låse opp neste kart. Man får ingen hint om hva man skal og hvor man skal gå, så det krever litt tålmodighet. Kampene er også ganske harde, spesielt i starten når du ikke har godt nok utstyr og fiendene har en tendens til å jage deg over hele kartet. Kjøpte det selv for 17 euro da det kom ut, men synes ikke det var verdt det. Men 4 euro er det nok verdt.

Lenke til kommentar

 

Nå ble kimaasen glad. 7,81 euro for TWAU er en veldig fin pris.

Ja, det har du helt rett i!

 

Jeg ble veldig glad for det.

 

Overraskende bra tilbud. De som ikke kjøpte spillet til den prisen kan bare angre. Utrolig gøy serie! Liker det bedre enn Walking Dead. Det er verdt fullpris også forsåvidt.

 

Men det er litt morsomt at det kommer så store rabatter på et episodebasert spill som ikke er ferdig enda. Det er virkelig ingen vits å kjøpe sånne serier når de er nye for min del, ettersom jeg uansett liker å spare de opp og spille alle/de fleste etter hverandre.Da kan jeg likegreit vente til første Steamsalg. Håper ikke alle tenker som jeg gjør though, da blir det lite inntekter på Telltale ... :p

 

Her er alt jeg har kjøpt. Alt på daily deal/flash sale/community's choice:

 

The Wolf Among Us, Jazzpunk,The Stanley Parable, Bioshock Infinite Season Pass , XCOM: Enemy Within , Papers, Please, Shadowrun: Dragonfall,Shadowrun Returns, Frozen Synapse - Two Pack,The Walking Dead Season 2,Monaco 4-Pack,PAC-MAN Championship Edition DX+, Teslagrad

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil anbefale dem som ikke allerede eier Insurgency til å kjøpe det. Er et vanvittig bra FPS spill. Er en blanding av flere forskjellige spill, med en litt mer "realistisk" og taktisk tone. Er dog vanvittig vanskelig til tider, så en må være god på tålmodigheten for å bli god i spillet.

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil dere si at Bioshock Triple Pack til 125 NOK er verdt det når Infinite alene koster 369 NOK på komplett.no? :)

 

Var det ikke på salg til 5 euro nå da? Var ihvertfall Infinite til 75% tror jeg.

 

Ville selv ventet en stund, det kan godt være den pakken kommer på salg til 50-60%, eventuelt så kommer alle spillene til salg separat, og da kan du nok spare en hel del.

 

Er det lite konsollaktig?

 

Se på videoen. Det er nok beregnet for PC gamere. :) Det ligner veldig på Counter-strike, og jeg vil påstå at det har veldig lik vanskelighetsgrad. Det som skiller spillene er nok game modes. Men ikke ulikt CS så er det modes hvor du må vente en god stund før du spawner på nytt.

 

Er også mer realistisk enn CS. F.eks kan du ikke skyte når du hopper osv.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Vil dere si at Bioshock Triple Pack til 125 NOK er verdt det når Infinite alene koster 369 NOK på komplett.no? :)

 

Var det ikke på salg til 5 euro nå da? Var ihvertfall Infinite til 75% tror jeg.

 

Ville selv ventet en stund, det kan godt være den pakken kommer på salg til 50-60%, eventuelt så kommer alle spillene til salg separat, og da kan du nok spare en hel del.

 

 

 

 

Tuller du? Hvordan kunne jeg overse det?!

Endret av OF5
Lenke til kommentar

Hvis noen har planer om å kjøpe Battleblock Theater, ikke kjøp Dealen til 3,74€ (-75%).
Scroller du litt lenger ned på siden så er det en bundle kalt ''Can't stop laughing'', som inkluderer Battleblock Theater og Castle Crushers for bare 2,29€ (-90%). Bundle Dealen varer i 6 timer og 35 minutter fra nå. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...