Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det noe forskjell å snakke om mellom Metro Complete edition og "vanlig edition"? (spiller ikke MP)

 

Og hva med blackwell-serien, noen som har noen erfaring med det? Se bort ifra prisen.

 

EDIT: heh, 3 innlegg dukket opp imellom på ett minutt...

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snuser litt på Metro: Last Light, men vet ikke helt om jeg skal slå til eller ikke.

 

Ser også at det er store sjanser for at Broken Age kommer på salg klokka 03, og lurer fælt på om jeg heller skal slå til på det.

 

Andre spill jeg har lurt på er Nether, LEGO-spillene ++

 

Metro Redux kommer 29 august. Ville heller ventet på den.

 

Håper også på Broken Age.

Lenke til kommentar

Snuser litt på Metro: Last Light, men vet ikke helt om jeg skal slå til eller ikke.

Du får 50% avslag på forhåndsbestilling av Metro Last Light Redux om du eier Metro Last Light fra før av, så om du kjøper Last Light nå til 6.79 sparer du fortsatt 3.21€ om du finner ut at du vil ha Redux-utgaven før den lanseres :p

Samme gjelder Metro 2033 Redux, men her sparer du hele 8.01€ om du kjøper Metro 2033 før du forhåndsbestiller Redux-utgaven.

 

Kort oppsummert: kjøp Metro-spillene nå som de er på salg uansett om du har tenkt å spille gjennom dem nå eller kjøpe Redux-utgavene

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

Brothers: A Tale of Two Sons til 2,99€ anbefalest på det varmeste om du har en håndkontroll. :)

Burde være et obligatorisk kjøp, helt fantastisk spill.

 

 

Ser at man trenger en kontroller for å spille det. Funker det da med en PS3-kontroll?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var Rayman Origins og Call of Juarez: Gunslinger kjøpt! Siden jeg hørte så mye bra om spillet så måtte jeg bare prøve det!

 

Noen som har spilt Rayman på PC, og kan si noe om mus og tastatur funker bra eller? Tror jeg kommer til å spille med Xbox 360 kontroller.

Lenke til kommentar

Spilte Rayman Origins på PC, men da valgte jeg å bruke en X360-kontroller for at det skulle føles mer naturlig.

 

Det fungerer jo sikkert i og for seg greit, men har du kontroller er det nok greit å bruke den.

 

Er det noen her som har vært borti Deponia-serien? Har lenge synes det har sett interresant ut, og med 90% rabatt på det første spillet frister det ganske så mye!

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spilte Rayman Origins på PC, men da valgte jeg å bruke en X360-kontroller for at det skulle føles mer naturlig.

 

Valge selv å bruke 360 kontrolleren med Braid og Super Meat Boy, så velger nok det her og.

Lenke til kommentar

Hvilke spill er det folk ønsker seg på tilbud i dag?

 

Jeg venter på Dishonored. Har allerede hovedspillet, og Knife of Dunwall DLC-en, men håper at Brigmore Wtiches eller hva det heter skal komme på tilbud. Per nå er det satt ned 33%. Hvis det ikke settes mer ned i pris vil jeg kjøpe det til den prisen det har nå.

 

Ellers er jeg ganske fornøyd. Hatt en fin indie/DLC-fangst så langt. Gleder meg mest til Bioshock DLC og Wolf Among us, men har også en masse indiespill jeg er spent på å prøve. Norske Teslagrad var overraskende morsomt :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøpte The Walking Dead til 50% :-)

 

Kommer nok bedre tilbud, men jeg hadde med glede betalt hele prisen for de spillene, er så vanvittig gode!

Lenke til kommentar

 

Hvilke spill er det folk ønsker seg på tilbud i dag?

 

Jeg venter på Dishonored. Har allerede hovedspillet, og Knife of Dunwall DLC-en, men håper at Brigmore Wtiches eller hva det heter skal komme på tilbud. Per nå er det satt ned 33%. Hvis det ikke settes mer ned i pris vil jeg kjøpe det til den prisen det har nå.

 

Ellers er jeg ganske fornøyd. Hatt en fin indie/DLC-fangst så langt. Gleder meg mest til Bioshock DLC og Wolf Among us, men har også en masse indiespill jeg er spent på å prøve. Norske Teslagrad var overraskende morsomt :)

 

 

Brigmore Wtiches til 4,99 Euro nå

Brukbar pris det, tror jeg slår til selv. Elsket spillet og første DLC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...