Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kjøpte Democracy 3. Det er det første spillet jeg har kjøpt siden julesalget. Har kun 2 spill i Wishlist, og det er stortitler som ikke er lansert ennå og ikke på salg. Har virkelig prøvd å finne titler, men det er lite som frister. Det blir ihvertfall en billig sommer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vet ikke om det er feil eller ikke, men Skyrim er på tilbud til €3,74!

 

Veldig god rabatt på skyrim ja, dersom en ikke allerede har det.

 

Har veldig lyst på Banished, men jeg er litt usikker på om jeg vil betale 10 euro for det.. Er imponert over meg selv da jeg ikke har kjøpt noen spill enda.

 

Litt sløvt at DLC-ene koster mer enn hovedspillet og i tillegg bare er 50%. Jeg har Skyrim, men ingen DLC, så det billigste er da å kjøpe Legendary Edition.

 

Finner man gode mods er det som regel bedre enn DLC'ene, så ville heller spart pengene og sett litt etter mods som er gode. ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Kjøpte Democracy 3. Det er det første spillet jeg har kjøpt siden julesalget. Har kun 2 spill i Wishlist, og det er stortitler som ikke er lansert ennå og ikke på salg. Har virkelig prøvd å finne titler, men det er lite som frister. Det blir ihvertfall en billig sommer...

 

Du må ha en veldig "smal" smak? O.o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja.. Har 120 spill i katalogen, og 25+ av de ble kjøpt på julesalget. Jeg tror bare at det ikke er så mange "gamle" spill igjen å kjøpe, og det kommer ikke nye så fort som matcher min smak. Jeg har vel også blitt noe mer kresen etterhvert (dessverre?).

 

De spillene jeg har hatt mest moro med siste året er Civ5, Bioshock Infinite, Saint's Row IV, og Book of Unwritten Tales, så hvis noen har noen tips i de sjangerne så foreslå gjerne noe. Men det er nok en fair sjans for at jeg har prøvd det allerede.

Lenke til kommentar

Selv har jeg bare kjøpt to spill til meg selv, og et til bruttern.

 

Til meg selv har det blitt Call of Juarez: Gunslinger og Far Cry 3: Blood Dragon, mens bruttern som har spilt hundrevis av timer med piratkopiert TES V: Skyrim endelig kan få lagt det til i Steam-biblioteket sitt.

 

 

Nja.. Har 120 spill i katalogen, og 25+ av de ble kjøpt på julesalget. Jeg tror bare at det ikke er så mange "gamle" spill igjen å kjøpe, og det kommer ikke nye så fort som matcher min smak. Jeg har vel også blitt noe mer kresen etterhvert (dessverre?).

 

De spillene jeg har hatt mest moro med siste året er Civ5, Bioshock Infinite, Saint's Row IV, og Book of Unwritten Tales, så hvis noen har noen tips i de sjangerne så foreslå gjerne noe. Men det er nok en fair sjans for at jeg har prøvd det allerede.

Hvis du likte Saints Row IV burde du absolutt prøve Saints Row: The Third!

Et alternativ til Civilzation V kan jo være Warlock: Master of the Arcane eller Warlock 2: Exiled. Det er såvidt jeg har forstått ganske like spill, bare satt i en fantasy-verden.

Lenke til kommentar

Titter fælt på Batman: Arkham Origins til €4,99.

 

Jeg likte de to første Batman-spillene svært godt, men har jo bitt meg merke i at Origins har fått ganske mye dårligere kritikk. Er det noen som har nogenlunde samme grunnlag som meg som kan uttale seg om det er verdt å spille gjennom Origins eller ikke?

 

Nå har ikke jeg prøvd Arkham Origins ennå, men jeg fikk inntrykk av at mye av den negative kritikken kom av at det var lite innovasjon i forhold til de to forrige spillene. Hvis du ikke er lei av dem tipper jeg du vil like Arkham Origins også.

Lenke til kommentar

Jeg har vel kjøpt 10 spill nå, men stort sett alt har vært indiespill eller DLC. Anbefaler dere som ikke finner noe å åpne øynene for indie. Jeg har kjøpt Teslagrad, Jazzpunk, Monaco, Stanley Parable, Frozen Synapse, paper's please og noen til som jeg ikke husker i farten. Alle spill jeg vet jeg kommer til å digge.

 

Venter på wolf among us, towerfall (fantastisk lokal MP) og Dishonored DLC.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Titter fælt på Batman: Arkham Origins til €4,99.

 

Jeg likte de to første Batman-spillene svært godt, men har jo bitt meg merke i at Origins har fått ganske mye dårligere kritikk. Er det noen som har nogenlunde samme grunnlag som meg som kan uttale seg om det er verdt å spille gjennom Origins eller ikke?

 

Tenker på det samme, i februar så var det fortsatt store bugs ijen, som WB sa direkte at de ikke kom til å gidde å fikse, fordi de skulle jobbe med en DLC, nå har DLCen kommet, har det vært noe patching etter dette?

 

AtW

Jeg har vel kjøpt 10 spill nå, men stort sett alt har vært indiespill eller DLC. Anbefaler dere som ikke finner noe å åpne øynene for indie. Jeg har kjøpt Teslagrad, Jazzpunk, Monaco, Stanley Parable, Frozen Synapse, paper's please og noen til som jeg ikke husker i farten. Alle spill jeg vet jeg kommer til å digge.

 

Venter på wolf among us, towerfall (fantastisk lokal MP) og Dishonored DLC.

 

Må innrømme at jeg synes indiespill stort sett skuffer, mange av de er oppskrytt, for all del, det er gode indie-spill, men jeg får inntrykk at folk legger lista lavere for indie-spill.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har spilt alle tre Batman-spillene, og de to første er absolutt de beste. Origins mangler et eller annet.

 

Det kan selvfølgelig hende at det første Batman-spillet var et friskt pust innen superhelt-spillkategorien, og at Origins ikke gjør noe nytt og revolusjonerende. Litt "been there, done that.." over det.

 

Men, for all del. Hva får man egentlig for 50kr om dagen? Det er underholdende nok.

Lenke til kommentar

 

Titter fælt på Batman: Arkham Origins til €4,99.

 

Jeg likte de to første Batman-spillene svært godt, men har jo bitt meg merke i at Origins har fått ganske mye dårligere kritikk. Er det noen som har nogenlunde samme grunnlag som meg som kan uttale seg om det er verdt å spille gjennom Origins eller ikke?

 

Tenker på det samme, i februar så var det fortsatt store bugs ijen, som WB sa direkte at de ikke kom til å gidde å fikse, fordi de skulle jobbe med en DLC, nå har DLCen kommet, har det vært noe patching etter dette?

 

AtW

Jeg har vel kjøpt 10 spill nå, men stort sett alt har vært indiespill eller DLC. Anbefaler dere som ikke finner noe å åpne øynene for indie. Jeg har kjøpt Teslagrad, Jazzpunk, Monaco, Stanley Parable, Frozen Synapse, paper's please og noen til som jeg ikke husker i farten. Alle spill jeg vet jeg kommer til å digge.

Venter på wolf among us, towerfall (fantastisk lokal MP) og Dishonored DLC.

 

Må innrømme at jeg synes indiespill stort sett skuffer, mange av de er oppskrytt, for all del, det er gode indie-spill, men jeg får inntrykk at folk legger lista lavere for indie-spill.

AtW

Enig i at noen indiespill er oppskrytt, jeg har lite til overs for de typiske kunstneriske 2D-plattformerne som det fins alt for mange av. Men det finnes også mange nyskapende, varierte og gameplayfokuserte indiespill som jeg digger. Men jeg er veldig bevisst på hvilke spill jeg kjøper, og kjenner min egen smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...