Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fem minutter er ganske lite for å avgjøre at et spill er gørrkjedelig. (Selv om jeg har gjort lignende ting med demoer). Det jeg lurer mest på er om det er mye drap av folk som bare er i veien og som egentlig ikke er ordentlige bad guys, noe jeg har likt mindre og mindre de siste åra. Jeg liker å spille ihvertfall litt helt, ikke bare en ren massemorder. :p

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dishonored er konge enkelt og greit. Hvis du i sin tid likte Dark Messiah kommer du til å trives godt med kampsystemet. .

 

Det var mye som var bra med Dark Messiah.

Når jeg tenker meg om har jeg vel hørt at Dishonored teoretisk sett skal kunne rundes uten å drepe noen som helst, så sånn sett trenger man vel ikke drepe en haug med politifolk osv.

Lenke til kommentar

Fem minutter er ganske lite for å avgjøre at et spill er gørrkjedelig. (Selv om jeg har gjort lignende ting med demoer). Det jeg lurer mest på er om det er mye drap av folk som bare er i veien og som egentlig ikke er ordentlige bad guys, noe jeg har likt mindre og mindre de siste åra. Jeg liker å spille ihvertfall litt helt, ikke bare en ren massemorder. :p

 

Du kan spille gjennom hele spillet uten å drepe en eneste person. Bokstavelig talt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Watch Dogs til 400 spenn. Wow, snakk om salg du gitt.

Det er jo relativt nytt, så at det bare er nedsatt med 20 % er ikke spesielt overraskende.

 

Har vel blitt 40 spill så langt dette salget, jeg vet ikke hvor mye penger jeg har brukt, og jeg har ingen interesse av å finne ut av det, men det er sannsynligvis noen tusen - salg til tross.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...