Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Need for speed underground 2?

 

Litt flaut egentlig, men er jeg den eneste som sliter med A-1 og B-1 når det kommer til licens? Klarer sølv, men gull virker helt umulig :p

Også som er litt irriterende, er når man akkurat ikke klarer gull, men ligger et par tusendeler bak.

Jeg ambefaler deg å gjøre i grunn 2 ting , følg den stipla linja og bruk tid på tutorial videoene som ligger hver del lisens. Og husk at for å kjøre fort må du bremse (på de rete stedene).

Lenke til kommentar

Need for speed underground 2?

 

Litt flaut egentlig, men er jeg den eneste som sliter med A-1 og B-1 når det kommer til licens? Klarer sølv, men gull virker helt umulig :p

Også som er litt irriterende, er når man akkurat ikke klarer gull, men ligger et par tusendeler bak.

 

Hehe, du er nok ikke den eneste, men husker jeg greide gull ihvertfall på A-1 etter et par forsøk. Hvor mange gull har du forresten nå? Jeg har 10, etter å ha fullført 4 lisenser. Ser på gtplanet at det allerede er folk som har fått gull på ALLE lisensene :dontgetit:

Lenke til kommentar

Må si jeg er utrolig skuffet over billista. De bilene som ligger der er bare alle de som var før, + de nyeste superbilene. Er såklart myyye snadder, men hvor blir det av klassikerene?

 

Audi S2, S4, RS2 eldre moddeller, Ford Cosworth av ulike slag, BMW M3 fra før 03, og hvorfor har de bmw m5 05 og 08, det er jo akkurat samme bilen! Mye som mangler føler jeg! Og når jeg i tilleg leser her i denne tråden om mye feil og bugs i spillet, da blir jeg litt skuffet. Det har tatt de en evighet å lage dette! Burde kanskje brukt litt mindre tid på å lage 24 ulike typer Corolla som de pleier :)

Lenke til kommentar

Need for speed underground 2?

 

Litt flaut egentlig, men er jeg den eneste som sliter med A-1 og B-1 når det kommer til licens? Klarer sølv, men gull virker helt umulig :p

Også som er litt irriterende, er når man akkurat ikke klarer gull, men ligger et par tusendeler bak.

Mangler bare iA og S så har jeg gull på alle :p

A-1, B-1 (bremsetestene) er litt vanskelig, det handler bare om å bremse i perfekt timing og stoppe akkurat etter linja. Ikke sving for da taper du tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...