Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål. Jeg har byttet ut sportsdekkene på den ene bilen min med racing soft. Men når jeg går inn på settongs før et løp eller på tuning fra garasjen står det alltid racing hard. Jeg har aldri kjøpt racing hard engang. Får ikke byttet det heller da i shop'en mener den at jeg har soft installert alt

Lenke til kommentar

Spørsmål. Jeg har byttet ut sportsdekkene på den ene bilen min med racing soft. Men når jeg går inn på settongs før et løp eller på tuning fra garasjen står det alltid racing hard. Jeg har aldri kjøpt racing hard engang. Får ikke byttet det heller da i shop'en mener den at jeg har soft installert alt

Driving options eller hva det heter. Det er et annet valg utenom tuning som dukker opp rett før man skal kjøre der man kan velge hvor mye traction control man skal ha og en del andre innstillinger.

Lenke til kommentar

Mange her som ikke nøyer seg med annent enn gull på licence testene?

 

Etter en god del forsøk så har jeg akkuratt klart sølv på IC-3, hvor man kjører Fairlady Z igjennom 2 krappe svinger. Gull virker helt uoppnålig. Noen som har gull på denne, og noen tips til å komme med?

 

Vel jeg er en av de som så langt bare har nøyd meg med gull, dog er bare halvveis, ble vel ferdig med IC lisensen for noen dager siden.

 

Uansett, husker den var slitsom, men gikk til slutt, har ikke noe store tips å komme med, bortsett fra en link til en del videoer av folk som har klart lisensen, som kanskje kan hjelpe: http://www.youtube.com/results?search_query=GT5+IC-3&aq=f

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Noen som har en Gallardo jeg kan låne?

No Biggie, bare legg til ivers1996 og fortell meg hvordan

Gå til bilen -> Give to friend -> Så velger du meg.

 

Du får den tilbake når jeg har klart løpet jeg trenger den til

Lenke til kommentar

jeg hadde et langt innlegg klart her angående kveldens gullforsøk på top gear intermediate, men det forsvant da jeg skulle poste det og internettet ikke følte for å laste sida.

 

anyway. jeg tok den lekende (les: skummelt) lett på andre forsøk. satte tracktion til 7, steering aid til mild og abs til 1 (default). det gjorde susen for meg. lå på 3 plass etter første runde, helt i rævva på han forran, og selv med en stor skrens som gjorde at jeg nesten stoppa opp i første svingen, så sneik jeg meg inn på 1 plass i utgangen av hammerhead. derfra var det bare å sikre seieren.

 

vet noen her ikke liker bruken av aids, men så lenge de er lagt inn i spillet så velger jeg å bruke de når de trengs for å få gull på event lista. sånn ellers så kjører jeg med traction på 5 (default), abs på 1 (default) og alt annet av i a-spec løpa. i rally slår jeg av traction helt også. b-spec har jeg ikke testa enda.

 

nå får jeg kjøre inn de siste xp poenga jeg trenger for å dinge lvl 19, slik at jeg kan teste top gear advanced.

 

 

ja, en ting til, har dere noen tips til alfa løpet på grand tour? jeg mangler et halv sekund på gull der, og ser ikke helt hvor jeg taper mest tid. treffer brua ved ca 33,6xx og tunellen ved ca 50,5xx. hva er tidene deres på gullrunda i forhold til mine?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Noen som har en Gallardo jeg kan låne?

No Biggie, bare legg til ivers1996 og fortell meg hvordan

Gå til bilen -> Give to friend -> Så velger du meg.

 

Du får den tilbake når jeg har klart løpet jeg trenger den til

Sånn, Pleas kjøp "bodykit og spoiler på den i samme slengen? :blush:

Ok, skal se på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja, en ting til, har dere noen tips til alfa løpet på grand tour? jeg mangler et halv sekund på gull der, og ser ikke helt hvor jeg taper mest tid. treffer brua ved ca 33,6xx og tunellen ved ca 50,5xx. hva er tidene deres på gullrunda i forhold til mine?

 

Stund siden jeg prøvde meg på den nå, men greide ikke helt å få gull da selv. Uansett så har jeg hørt at om du kommer ut av brua på 56/57 så har du stor sjanse for å greie det, var vel en eller annen video på youtube jeg så/leste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...