Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det var en kar lengre bak i tråden som sleit med å komme seg videre fra level 21.. Hadde samme feelingen selv her om dagen. Men etter jeg "juksa" med å se på hvilke biler du vinner i løpene så fant jeg ut at det var på tide å kjøre b-spec. Der får du mange biler du kan pløye deg gjennom A-speccen med. Jeg satser hardt på å nå like the wind på b-spec slik at jeg kan kjøre historic cupen med bilen jeg får.

Dessuten var det ganske morsomt å kjøre b-spec også!

 

Sjer mæ ut som ein jokspave du ja... ;-)

Lenke til kommentar

Krever B-Spec my såkalt grinding?

Jeg er bare level 18, både i A- og B-spec, men har aldri måttet kjøre samme løpet to ganger, foruten når jeg ikke får gull og kjører det en gang til for å sikre gullmedaljen. Føles ikke som jeg virkelig har fullført noe uten at det er gull.

 

Og etter at jeg vant Mazda Furai i B-spec, så trenger jeg ingen andre biler. Den bilen er helt sinnsyk. Nesten 600 hp, litt over 600 kg.... Galskap.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Høres bra ut.. Mazda Furai ja, høres flott ut!

Den blir unlocked ved å fullføre NR-A Roadster Cup (Grade 6) (NR-A Roadster Cup) i B-spec. Lagde en liten reklamepost om den et par sider tilbake.

 

Vil bare tipse om en flott bil! Mazda Furai.

 

1470-Mazda-Furai-Photos-Revealed.jpg

mazda_furai_concept_14_cd_gallery.jpg

 

Rundt 670 kg (!) og nesten 590 hp med litt trim. Den har en sinnsyk aks, og bremser ned kjappere enn noen annen bil jeg har tror jeg (på Sarthe banen begynner ikke B-spec sjåføren å bremse ned omtrent før han svinger inn mot den første sjikanen i 320). B-spec føreren kjørte Nordsløyfa på 7:07 med én snurring og halve løpet på "cool". Førstegiret er ubrukelig riktignok(spinner bare du tenker på gassen, uten hjelpemidler såklart), men den kjører fra det meste som er fra stillestående i andregir likevel. Og designen ser ut som noe fra Ringenes Herre. Hvis alvene kjørte racing, ville dette vært bilen deres. Sinnsyk design.

 

Jeg fikk den som premie for et eller annet løp. Her er en YouTube-video av en live Furai.

 

http://www.youtube.com/watch?v=C4Xl0i4uNGU

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg finner aldri noen europeisk bil fra 60-tallet jeg. Faen meg suverent.

Jeg er en Porsche fan. Jeg hadde planer om å kjøpe en RUF med en gang jeg fikk sjansen. Nå har jeg hatt spillet siden release, og har ikke sett en eneste RUF i Used Cars. Planen er å kjøpe alle sammen, men det kan ta tid med tanke på at jeg ikke har sett én eneste én så langt...

 

Har ikke Jaguar en XJ13 som er fra 60-tallet?

Lenke til kommentar

Jeg finner aldri noen europeisk bil fra 60-tallet jeg. Faen meg suverent.

Jeg er en Porsche fan. Jeg hadde planer om å kjøpe en RUF med en gang jeg fikk sjansen. Nå har jeg hatt spillet siden release, og har ikke sett en eneste RUF i Used Cars. Planen er å kjøpe alle sammen, men det kan ta tid med tanke på at jeg ikke har sett én eneste én så langt...

 

Har ikke Jaguar en XJ13 som er fra 60-tallet?

 

Er så jævla irriterende å ikke få tatt european classic car championship eller hva den nå heter igjen i beginner rett og slett fordi jeg aldri har sett noe til en eneste jævla europeisk bil fra 60-tallet. Spurte en kamerat nå, han hadde selvsagt solgt den. Men var flere som hadde spurt ham, så er vel ikke bare jeg som er lei av å lete :(

Lenke til kommentar

Men det er chrome-line-versjonen, som ikke har noe årstall, og som du dermed ikke får tatt løp med årstallbegrensning med.

 

Skjønner virkelig ikke dere som klager på musikken... Alle har forskjellig musikksmak, og jeg synes det er forfriskende med et spill som ikke er fullt av enten grusom hiphop/techno/trance eller trashmetall. Loungejazz og sånt går så absolutt bra for meg. :)

Lenke til kommentar

Jeg finner aldri noen europeisk bil fra 60-tallet jeg. Faen meg suverent.

Jeg er en Porsche fan. Jeg hadde planer om å kjøpe en RUF med en gang jeg fikk sjansen. Nå har jeg hatt spillet siden release, og har ikke sett en eneste RUF i Used Cars. Planen er å kjøpe alle sammen, men det kan ta tid med tanke på at jeg ikke har sett én eneste én så langt...

 

Har ikke Jaguar en XJ13 som er fra 60-tallet?

 

Jeg har sett to RUF yellow birds på Used Cars til nå, den første kjøpte jeg såklart :p

 

Jaguaren du får fra det facebook greiene funker ikke på løp som har årstall restriksjoner, dette er fordi det er en chrome-line bil, de har nemlig ikke noe årstall på seg, om dette er en feil fra PD sin side, eller gjort med vilje, vet jeg ikke noe om.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er det noen her som har mistet bilen sin når en skal sende til en kompis? mistet min 458 Italia Ferrari.. sto "failed to upload" når jeg skulle sende bilen..

 

Vel, har ikke gjort det enda, men hørt om det.

 

Når man ser "failed to upload", så er det bare å skru av og på spillet, før noe saves, da skal bilen dukke opp igjen når spillet starter opp igjen. Om du saver etter du ser den meldinga så er bilen dessverre borte.

Lenke til kommentar

Går rykter om at AI'en er blitt bedre på rundt og rundt baner lik Daytona etter 1.03 updaten:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139807

 

Gi bil fra community istedet fra garasje så skal man ikke miste de, burde ikke det vært sticky ellerno? Ganske kjipt hvertfall

 

Med dette mener du? Er bare mulig å sende biler til folk på en måte, og det er via "Gift car to a friend", eller har jeg gått glipp av noe?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Går rykter om at AI'en er blitt bedre på rundt og rundt baner lik Daytona etter 1.03 updaten:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139807

 

Gi bil fra community istedet fra garasje så skal man ikke miste de, burde ikke det vært sticky ellerno? Ganske kjipt hvertfall

 

Med dette mener du? Er bare mulig å sende biler til folk på en måte, og det er via "Gift car to a friend", eller har jeg gått glipp av noe?

Han mener at du skal gå inn på 'community' og gi bilen som gave der i fra istedet for å gi den rett fra garasjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...