Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og at de ikke kan brukes i A-spec løp? Jeg får ihvertfall ikke brukt de, deriblandt cobraen i endel av de med krav om eldre enn 1979.

 

Du får lov å bruke dem, men problemet med Chrome-line bilene er at de ikke har noe årstall festet til seg, så derfor får man ikke brukt de på div. løp som har et eller annet årstall o.l som restriksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Og at de ikke kan brukes i A-spec løp? Jeg får ihvertfall ikke brukt de, deriblandt cobraen i endel av de med krav om eldre enn 1979.

Det er fordi de har ikke årstall. Selv om orginalbilen er fra 66' , 79' or whatever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Og at de ikke kan brukes i A-spec løp? Jeg får ihvertfall ikke brukt de, deriblandt cobraen i endel av de med krav om eldre enn 1979.

Det er fordi de har ikke årstall. Selv om orginalbilen er fra 66' , 79' or whatever.

åja :)

Lenke til kommentar

Noen som kan være interessert i å låne bort en Gallardo for 2 løp?

Jeg kan låne ut en bil som lett tar american muscle, classic muscle og historical supercar. Har ikke tilgang til PS3 nå så husker ikke navnet :blush:

 

Jeg trenger å greie historical super car-cupen, så du kan godt låne gallardoen min:) add meg på psn.

Glimrende, skal prøve å få addet deg i kveld. Blir nok noen timer før jeg er hjemme er jeg redd... ID er strompen40.

 

Jeg sliter big time med siste licence i International A Licence (IA-10)... Har sett en video på Youtube nå som har gitt meg noen tips, men han var helt rå. Ønsker å ta denne lappen for omstider å få meg en pick-up slik at jeg kan kjøre det racet hvor slik bil kreves, for jeg finner aldri noen pick up-er i bruktsjappa... Jeg har lyst til å klare alt selv (sammen med en kompis min som spiller hos meg hver kveld for tida hehe), så jeg vil ikke låne noen pick up... men hvis noen har noen gode tips til det sertifikatet så blir jeg glad. Jeg kommer meg ofte opp på 9. plass men må da gi jernet så ettertrykkelig at jeg til slutt ender i "grøfta" og blir diskvalifisert.

 

Jeg sleit også en del med den der, utrolig irriterende at den minste feil og berøring av de andre bilene gjør at du må restarte hele driten! Men jeg ga meg ikke, og etter et par timer klarte jeg en 5-plass eller noe sånt. De viktigste tipsene er å planlegge hvor du skal ta forbikjøringene, du klarer en eller to i første sving, en eller to etter den krappe s-kurva før tunnellen, en før venstresvingen etter tunnellen, etc... Det gjelder å være tålmodig og ikke gi opp :)

Lenke til kommentar

Har jo hørt snakk om at det skal være så ufattelig mange biler å velge i mellom..men på arcade-modusen kan man ikke velge så mange biler, bare noen premiumbiler..

Du kan vel velge favourites? Dvs... kjøp en av de 1200+ bilene, legg den til favoritter, spill med den på Arcade mode.

 

Er det bare meg, eller understyrer 458en en del? =/

Synes den var perfekt. Jeg vant Ferrarri-løpet jeg måtte kjøpe den for uten noe trim (kun en vinge og nye racingdekk) lett. Selv mot Enzo-biler. Men hvis du synes den understyrer for mye kan du jo gjøre noe med det ved å tune den til å overstyre i stedet.

Lenke til kommentar

Vil bare tipse om en flott bil! Mazda Furai.

 

1470-Mazda-Furai-Photos-Revealed.jpg

mazda_furai_concept_14_cd_gallery.jpg

 

Rundt 670 kg (!) og nesten 590 hp med litt trim. Den har en sinnsyk aks, og bremser ned kjappere enn noen annen bil jeg har tror jeg (på Sarthe banen begynner ikke B-spec sjåføren å bremse ned omtrent før han svinger inn mot den første sjikanen i 320). B-spec føreren kjørte Nordsløyfa på 7:07 med én snurring og halve løpet på "cool". Førstegiret er ubrukelig riktignok(spinner bare du tenker på gassen, uten hjelpemidler såklart), men den kjører fra det meste som er fra stillestående i andregir likevel. Og designen ser ut som noe fra Ringenes Herre. Hvis alvene kjørte racing, ville dette vært bilen deres. Sinnsyk design.

 

Jeg fikk den som premie for et eller annet løp. Her er en YouTube-video av en live Furai.

 

http://www.youtube.com/watch?v=C4Xl0i4uNGU

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Hvilket løp var det?

Det på Circuit de la Sarthe? Det var turneringen i Expert serien tror jeg. Den vant med 20+ sekunder foran Ford GT LM Race Car i alle fall.

 

Redigert 1: Hvis du mener hvor jeg vant den, så husker jeg ikke. Oppdaga den plutselig i garasjen i dag, men vant den før helgen en gang. Kanskje ved å fullføre Professional serien med B-spec? Tror det var noe av det siste jeg gjorde.

 

Redigert 2: Fant ut hvor jeg fikk den fra:

You win the mazda furai in bspec mode in the Mazda Eunos/MX5 event.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...