Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Zwei Minuten Strafe skrev (6 timer siden):

Er det mange som er aktive her som en gang var aktive på VGD sitt gamle forum? Jeg var selv bruker der (men jeg var ikke så veldig aktiv) med noen få innlegg i året. Tråden for Engelsk fotball / PL var vel en av de mest populære og kanskje den mest aktive delen av det gamle VGD forumet. 

Det var som kjent mange brukere som ble forbannet den gangen VDG sitt forum ble fornyet, og jeg husker det var mange brukere som tipset hverandre om et alternativ de kunne bruke når det gamle forumet ble nedlagt. Jeg selv tenkte at de fleste (om ikke alle) ville gå over til Diskusjon.no, men til min store forundring så var det visstnok noen som opprettet sitt eget forum som heter fridiskusjon, eller noe sånt.
Jeg har selv tatt en titt på forumet der (ikke registrert meg der), men det virker jo som et spøkelses forum, jeg forstår ikke hvorfor ikke alle registrerte seg her isteden, dette forumet har da eksistert siden tidlig 2000 tallet (?) og har mange brukere registrert. Dette var ihvertfall det første forumet jeg tenkte de fleste ville rømme til da gamle VGD ble nedlagt.

Det kom plutselig en hel bråte med brukere fra VGD da det ble lagt ned/endret, men jeg tror alle forsvant igjen ganske fort. Virket som de var ute etter en mer "chatte-aktig" måte å diskutere på, i mangel på bedre måte å beskrive det på.

Bare bra med flere brukere her! Selv om det er mange registrerte så kunne det med fordel vært enda litt mer aktivt her på fotball-delen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (10 timer siden):

Kan man slutte med sytinga rundt "feire som man vant ligaen"? Man skal feire seire(og 2-2 mot wba 😉), slutt å vær dårlig taper. 

Enig. Han mener vel at Villa er så dårlige at det ikke er vits å feire seier mot dem 😛 

Endret av Golf'ern
Lenke til kommentar

Tror nok det henger sammen med at vi har sett lignende fra Son før og at Tierney skal være en litt tøffere type. Veldig skuffende av begge, men Son sin er noe av det verste jeg har sett i engelsk ball noensinne.

Man burde begynne å se på et system for å straffe slik oppførsel. Ikke alltid man burde se til andre idretter, men i NBA ville Son blitt fullstendig latterliggjort og utestengt i lengre tid for det skuespillet.

Lenke til kommentar

Ikke greit av Ronaldo.

Men samtidig: seriøst på tide at en spiller gjorde dette. Litt deilig å se faktisk, at noen endelig gir en av de jævla telefonene de dytter oppi trynet på spillerne en litta flat ei. Bra gikk det med både telefon, hånd og supporter og.

Han har beklaget til supporteren og tilbudt billetter til kamp på OT.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...