Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det kunne ikke bli noen andre enn Bale. Blendet av tabloider. Nani skal jo selvsagt bli nominert. Årets beste med god margin. En topp 5 eller en topp 10 er alltid vrien å kåre, men det nytter ikke å snakke i mot statestikk som 9 mål og 18(!!) assist (for Nani i år) mot Bale sine 7 goaler og 1 assist (bah..). Bale er ikke engang årets beste spurs-spiller. Hadde Nani, Nasri, Kompany eller Vidic vært briter ville de vunnet prisen uten diskusjon.

Lenke til kommentar

Chicharito over Tevez faktisk..

 

Baines er soleklart foran Cashley, no doubt. Har ikke hatt en spesielt god sesong heller godeste A.Hole.

 

Nasri og Bale har vært gråe som f etter jul, syntes årets lag bør bestå av spillere som jevnt over har prestert. Berbatov går, siden han faktisk er toppscorer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vil gjerne se trynet på de som bestemmer utfallet av disse kåringene. Det er jo latterlig! Bale for faen! Nani har jo spillt 100 ganger bedre. Uten Inter kampene har Bale faktisk bare vært helt middelmådig gjennom hele sessongen.

 

Morsomt at Wilshere vinner. Han fortjente det.

Lenke til kommentar

Here we go again. Men en ting er korrekt: Bale burde ikke vunnet.

Anyways, morsomt å lese gjennom Nettavisen sin liveoppdatering etter kampen idag. "van Persie setter den kontrollert ned i det venstre hjørnet, mens Reina går motsatt vei. Arsenal vinner kampen åtte minutter på overtid!" Litt rask i avtrekkeren kanskje.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Vil gjerne se trynet på de som bestemmer utfallet av disse kåringene. Det er jo latterlig! Bale for faen! Nani har jo spillt 100 ganger bedre. Uten Inter kampene har Bale faktisk bare vært helt middelmådig gjennom hele sessongen.

Det er spillerne selv som stemmer fram. Har vel noe å si at Nani framstår som en kvalm, ekkel type for alle som ikke støtter United. Men det at Bale vant er jo rett og slett håpløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal du gjerne få lov til å meine. Eg må jo nesten uttale meg på grunnlag av det eg har sett av dei enkelte spelarane i år, og kva forventningar eg hadde til dei. Sånn sett stiller eg Chicha over Tevez anyday. Hadde eg sett meir City, så kunne kanskje saka ha vore ei anna, men Tevez har liksom ikkje overbevist meg i dei kampane eg har sett.

 

Så sånn er no det.

Lenke til kommentar

Rart at Bale vinner årets spiller, siden flere Spurs spillere har vært bedre enn han. Blant annet Modric som har vært meget god. Men Bale skal ikke få kritikk for antall assist han har mot hva f.eks Nani har. Nani har Berbatov, Hernandez og Rooney deler av sesongen som tar av seg pasningne hans. Bale har Defoe, Pavlyuchenko og Crouch, spisser som er elendinge foran mål. Hadde Bale spilt på United hadde han nok vært på samme antall assist.

 

Og Bale er ikke overvurdert, han er en av ligaen beste vinger, mulig den beste venstrevingen. Det at enkelte setter han på samme nivå som Messi og Ronaldo får heller de ta på sin kappe.

Lenke til kommentar

Jeg anser det som mer imponerende å bøtte inn mål for Sunderland og Aston Villa enn storklubbene fra Manchester. Det er ingen av de store stjernene som virkelig har imponert meg i år (som for eksempel Rooney og Drogba gjorde i fjor - eller som de to fenomenene gjør i Spania).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...