Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..men vi kan vel alle seie oss einige om at ein Semb som kommenterer ein kamp med litt driv i er det beste. VM i å slenge rundt seg med "verdens beste"-påstandar.

"Verdensklasse innkast. For en teknikk!"

 

Høyt nivå av "smartness" på det innlegget der.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har sett Thor Eggen kommentere noe annet enn "Og det er MÅÅÅÅÅL" etter en scoring. Ofte også et par sekund etter at ballen har havna i nettet. Fantasiløs kommentator. Likær'n ikke.

 

Jeg skjønner faktisk ikke alt dette Stokke-hatet. Har blitt en trend å hate den mannen. Han er i det minste behagelig å høre på, selv om han sliter med å uttale det enkleste navn korrekt.

Lenke til kommentar

Thor Rune Haugen?! Oh noes. :p

 

Haha, tydeligvis bare jeg som ikke hører denne partiske kommenteringen. Eventuelt dere som er paranoide? Hmm.

Synes Alsaker er den beste hovedkommentatoren i Norge. Han jizzer ekstra hardt når Liverpool scorer, fordi det er ekte engasjement. Men han har blitt bedre til å fake engasjement med årene. Han kan være litt partisk på småting han vet at han slipper unna med, men det er ikke mye å snakke om imo. Kan ikke sammenlignes med Fredheim som skreik "NÅ SCORER VI!!!" når Arsenal netta mot oss.

Lenke til kommentar

Thor Rune Haugen?! Oh noes. :p

 

Haha, tydeligvis bare jeg som ikke hører denne partiske kommenteringen. Eventuelt dere som er paranoide? Hmm.

Synes Alsaker er den beste hovedkommentatoren i Norge. Han jizzer ekstra hardt når Liverpool scorer, fordi det er ekte engasjement. Men han har blitt bedre til å fake engasjement med årene. Han kan være litt partisk på småting han vet at han slipper unna med, men det er ikke mye å snakke om imo. Kan ikke sammenlignes med Fredheim som skreik "NÅ SCORER VI!!!" når Arsenal netta mot oss.

Jeg har ikke hørt det eller lagt merke til det selv, men hvis Fredheim har sagt "vi" i kamper og vært noenlunde subjektiv, så burde jo det tilsi at han ikke kan kommentere Arsenal-kamper. Subjektivitet er fy-fy i annet enn landskamper.

 

Hewitt og Game skulle vært kommentatorer sammen på en derbymatch mellom LFC og United. Fare for at kommentatorene hadde blitt mer underholdende enn matchen.

Hadde nok blitt en fet fan zone. :!:

Lenke til kommentar

Thor Rune Haugen?! Oh noes. :p

 

Haha, tydeligvis bare jeg som ikke hører denne partiske kommenteringen. Eventuelt dere som er paranoide? Hmm.

Synes Alsaker er den beste hovedkommentatoren i Norge. Han jizzer ekstra hardt når Liverpool scorer, fordi det er ekte engasjement. Men han har blitt bedre til å fake engasjement med årene. Han kan være litt partisk på småting han vet at han slipper unna med, men det er ikke mye å snakke om imo. Kan ikke sammenlignes med Fredheim som skreik "NÅ SCORER VI!!!" når Arsenal netta mot oss.

Jeg har ikke hørt det eller lagt merke til det selv, men hvis Fredheim har sagt "vi" i kamper og vært noenlunde subjektiv, så burde jo det tilsi at han ikke kan kommentere Arsenal-kamper. Subjektivitet er fy-fy i annet enn landskamper.

 

To ganger har jeg hørt han si det når United har spilt mot Arsenal. Jeg føler ikke at det er så galt at han glipper slikt, Alsaker har jo omtalt Gerrard som "vår" kaptein m.m. Legger ikke så mye vekt på det, at de er partisk er ikke ødeleggende, kun provoserende av og til. Begge går uansett inn under tabloid i min bok, ikke teknisk og begavet som kommentatorer noen av dem. De kan likevel bygge stemning og jeg tåler dem begge selv om jeg helst vil ha Thor Rune Haugen til Tv2, eller den nevnte valgmuligheten å få Engelske kommentatorer.

Lenke til kommentar

Det har surret mange rykter i både norske og engelske aviser den siste tiden om at Jose Enrique skal være nære en avtale med Liverpool. Det er langt ifra sant, forteller Alan Pardew. Liverpool-legenden Phil Thompson skapte mange diskusjoner etter at han på norsk TV, gikk ut å sa at en overgangsavtale mellom Newcastle og Liverpool var “done deal”.

Lenke til kommentar

Det har surret mange rykter i både norske og engelske aviser den siste tiden om at Jose Enrique skal være nære en avtale med Liverpool. Det er langt ifra sant, forteller Alan Pardew. Liverpool-legenden Phil Thompson skapte mange diskusjoner etter at han på norsk TV, gikk ut å sa at en overgangsavtale mellom Newcastle og Liverpool var “done deal”.

 

I dag går det også rykter om at Newcastle la inn et bud på en fransk(?) venstreback, men som ble avslått. Så jeg vet ikke helt hva man skal tro her, gitt.

Lenke til kommentar

@tommie

 

Overall er de mye bedre enn de Norske. I tillegg bringer de autensitet samtidig som de ikke prøver selge produktet til folk som bare er mildt opptatt av fotball. Det er mer dybde i det faglige, likevel har man bakdelen av at de er vel så tabloide som de Norske og ofte har avsporinger.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...