Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Det har surret mange rykter i både norske og engelske aviser den siste tiden om at Jose Enrique skal være nære en avtale med Liverpool. Det er langt ifra sant, forteller Alan Pardew. Liverpool-legenden Phil Thompson skapte mange diskusjoner etter at han på norsk TV, gikk ut å sa at en overgangsavtale mellom Newcastle og Liverpool var "done deal".

 

I dag går det også rykter om at Newcastle la inn et bud på en fransk(?) venstreback, men som ble avslått. Så jeg vet ikke helt hva man skal tro her, gitt.

 

 

Jeg har ikke trua på at han blir, men at han er klar for Liverpool har jeg ikke trua på for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble nesten litt redd når Semb kommenterte.

Hver gang han ble skikkelig engasjert stoppa han å puste.

Så liksom hvordan han kjempa mot pusten..

 

Husker en gang jeg så en kamp der Thor Eggen kommenterte. Han begynte plutselig å puste og pese i flere minutter, før det brått ble helt stille. Hørte ingenting på flere minutter, så ble nesten litt bekymret.

Lenke til kommentar

Faktisk en liten skandale at Bale vinner. Han er ikke engang topp 10. Det handler kun om hype, og det har Bale hatt plenty av denne sesongen. Helt ærlig, min player of the season er Nani, og han var ikke engang nominert. Også, finner ikke disse avstemningene sted sånn i januar, februar? Håpløst å ha en slik avstemning med massevis av kamper igjen å spille.

Lenke til kommentar

Så seriøst tar vi den. Bale har vært hypet opp så til de grader. Talent fra øya som kommer med stormfart etter at han var mobbedukke sesongene før. At Nani herjer og ikke kommer med på lista er greit nok, men faen ta. Flere på lista går lenge før Bale.

 

Så vi det her ikke komme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...