Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG live har blitt for treig etter oppfriskningen tidligere. Er det noen sider som er lik den gamle VGLiven?

 

Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig!

 

Nok reklame fra meg. Kjedelig for Sunderland som mister manageren til én kamp for England. 

Lenke til kommentar

Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig!

Er det nordmenn som skriver på siden? Leste igjennom kommenteringen fra Liverpool - Hull og det virket oversatt..

"Sadio Mane (Liverpool) er på enden av et fantastisk samarbeids spill. Han mottok en topp pasning fra lagkameraten og produserte et kraftig skudd. Raketten fant nettmaskene og gikk inn ved venstre stolpe."

Endret av indahla
Lenke til kommentar

 

Vi i FlashScore er rimelig fornøyde med hvor rask folkene våre leverer oppdateringer. Bruker personlig appen for å følge kamper ned i 2. div jeg tipper på. Nettsiden, flashscore.nu, er også deilig og oversiktlig!

Er det nordmenn som skriver på siden? Leste igjennom kommenteringen fra Liverpool - Hull og det virket oversatt..

"Sadio Mane (Liverpool) er på enden av et fantastisk samarbeids spill. Han mottok en topp pasning fra lagkameraten og produserte et kraftig skudd. Raketten fant nettmaskene og gikk inn ved venstre stolpe."

 

 

Selve kommentarene blir generert av et team som sitter på computer-magi, og distribuerer til over 30 språk samtidig. Det fører til denne typen kommentarer, som i mine øyne er fine i forhold til å få med seg hendelsene i kampen. Det mister selvfølgelig et personlig preg på oppdateringene, så om det er det man er ute etter anbefaler jeg (personlig og subjektivt) Avisa Nordland sin live-side (an.no/live) som ofte produserer morsomme og levende kommentarer gjennom de fleste kamper  :) Styrkene våre heller mot livestatistikk og -resultater, så en combo er kanskje ikke dumt! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...