Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moyes føler jeg har vært uheldig, han har gjort mange grep som har fungert bra i laget. Men skader, uflaks og dårlige enkeltprestasjoner har kostet Sunderland mange poeng. Samtidig har styret i Sunderland gjort det vanskelig for ham med ekstremt dårlig arbeid i overgangsmarkedet før vinduet lukka seg. De har spilt bedre enn poengfangsten tilsier.

 

Tror Mark Hughes ligger tynt an, selv om de fikk en boost mot United så har Stoke vært bånn i bøtta. Håper Bilic holder seg, liker fyren godt. 

Lenke til kommentar

Blir det få poeng og utslag av en cup eller to i løpet av de neste par ukene vil jeg tro stolen til Mourinho begynner å bli varm allerede. Spesielt om han følger opp med dritt mot dommerne og uthenging av egne spillere.

 

17 Oct Premier League Liverpool A 20:00BST 
20 Oct UEFA Europa League Fenerbahce H 20:05BST 
23 Oct Premier League Chelsea A 16:00BST
26 Oct EFL Cup Manchester City H 20:00BST 
29 Oct Premier League Burnley H 15:00BST 
03 Nov UEFA Europa League Fenerbahce A 18:00 
06 Nov Premier League Swansea City A 15:00

 

7 kamper på 21 dager, inkludert t/r Tyrkia og møter med Liverpool, Chelsea og Man City. Dette skal de få kjenne i beina gitt.

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Blir det få poeng og utslag av en cup eller to i løpet av de neste par ukene vil jeg tro stolen til Mourinho begynner å bli varm allerede. Spesielt om han følger opp med dritt mot dommerne og uthenging av egne spillere.

Nå synes jeg LvG var relativt eksemplarisk mot spillerne sine og dommerstanden ila tiden hans i United, og Mourinho har nok mye å lære der. Likevel har det vel vært flere tvilsomme situasjoner med dommerne i United-kamper i høst så langt enn det var i hele fjorårssesongen. Mot Watford og Feyenoord var det helt utslagsgivende, store feil, men også i de andre kampene har United ikke hatt flaksen på sin side. Spillerkritikken har også blitt blåst litt opp, som det alltid gjør med United, no matter what. Mourinho kritiserte Shaw for å feilplassere seg på Watfords andremål, mens mediene vridde det dithen at han holdt Shaw ansvarlig for hele tapet, omtrent.

 

Sparkingen av managere i PL og egentlig generelt i fotball-Europa viser delvis hvor inkompetente så mange er på klubbdrift. Ikke fordi de sparkes i seg selv, men fordi man forventer at klubber skal formes etter managerne som er der. Jeg forstår ikke hvorfor ikke flere klubber har samme kultur som Barca og Southampton f.eks, som henter managere basert på eksisterende klubbfilosofi fremfor å hente managere for å forandre klubbfilosofien. Da vil man enklere få tak i de rette typene fremfor de største navnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kaller oss kunder

Fansen er ikke på stadion for passivt å konsumere et idrettsarrangement, men for å bidra til å skape det. De er deltakere like mye som tilskuere.

Glad for at Vålerenga drar fra en leid stadion til en egen, istedenfor motsatt som West Ham har gjort. Veldig trist det som har skjedd. Er en grunn til at jeg har den avataren jeg har.

 

Herlig artikkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad for at Vålerenga drar fra en leid stadion til en egen, istedenfor motsatt som West Ham har gjort. Veldig trist det som har skjedd. Er en grunn til at jeg har den avataren jeg har.

 

Herlig artikkel.

 

Uten å dra dette for mye vekk fra originaltråden, så er jeg helt enig.

Men jeg håper også at man bruker de gode mulighetene man har i byen. 

I stede for at det blir typisk Burgerking, Peppes osv så burde man på kampdager invitere foodtrucks feks, ha ett området der man kan servere alkohol og disse foodtrucksene serverer mat. 

Litt slik som West Ham hadde det med de bodene og serveringsstedene rundt den gamle stadion. 

Da blir det plutselig en heldagsaktivitet for de som vil det, man drar opp å spiser en sen lunsj/tidlig middag å tar noen øl med gutta/familien før match rett utenfor stadion. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...