Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler det er noken som nesten blir automatisk eksludert her. 

Fergie er altfor sta til å ha tatt i mot noke slikt. Wenger likeså mistenker eg. Har ikkje tru på Benitez heller.

 

Skulle starta bettingpool på kem som blir nevnt. O'leary? Gamle reven Souness? For gammalt kanskje? Mark Hughes? Pardew har jo vore med lenge. Moyes? Hodgson er vel for snål? Jol? Rodgers? Eriksson har vel vore innom? litt avhengig av kor langt tilbake i tid en går..

 

..Pulis?

Egil Olsen? olol..

Lenke til kommentar

Du ser ikke problemet med at Englands landslagssjef tar seg grovt betalt for å gi informasjon til "utenlandske" investorer om hvordan de kan gå rundt regelverket som arbeidsgiveren hans har laget for å nekte eierskap av en tredjepart? 

 

Jeg ser ikke bare ett problem med det for å si det sånn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du ser ikke problemet med at Englands landslagssjef tar seg grovt betalt for å gi informasjon til "utenlandske" investorer om hvordan de kan gå rundt regelverket som arbeidsgiveren hans har laget for å nekte eierskap av en tredjepart? 

 

Jeg ser ikke bare ett problem med det for å si det sånn. 

 

Kan et regelverk omgåes er det ikke godt nok.

Lenke til kommentar

 

Du ser ikke problemet med at Englands landslagssjef tar seg grovt betalt for å gi informasjon til "utenlandske" investorer om hvordan de kan gå rundt regelverket som arbeidsgiveren hans har laget for å nekte eierskap av en tredjepart?

 

Jeg ser ikke bare ett problem med det for å si det sånn.

Kan et regelverk omgåes er det ikke godt nok.

Uavhengig av om det var ulovlig er det utenkelig at FA som arbeidsgiver ville beholdt Big Sam som landslagssjef.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

§ 390. Økonomisk utroskap

Den som handler mot en annens interesser som han styrer eller har tilsyn med, med forsett om å oppnå en uberettiget vinning for seg eller andre eller om å skade.

 

Så om han tjener penger på noe som er i mot arbeidsgivers interesser så det går det under økonomisk utroskap. Jeg har ingen jus-utdannelse, utenom et fag i forretningsjus, så skal ikke begi meg ut på for mye spekulering.

 

Corporate espionage handler vel om å spionere på konkurrerende bedrifter for blant annet å kopiere deres konkurransefordeler.

Lenke til kommentar

Har Telegraph oppsøkt denne situasjonen selv? Synes det er høyst tvilsom journalistisk praksis å fremprovosere ulovligheter for å avdekke svindlere.

 

Ikke rart dette engelske landslaget alltid vil suge når pressen lukter blod hver gang det kommer inn en ny mann.

De har vel ikke fremprovosert ulovligheter, men heller innrømelser om tidligere utførte ulovligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...