Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det er sjalusi, men LvG er awesome på sin måte. Eg må innrømme eg ofte tar en tur ned memory lane og ser nederlandsk tv-studio etter en CL kamp der LvG blir rasande for at han ikkje kan få vere med i neste CL-studio.

 

 

 

Det var promotional for kanalen, men han er så in character at en trur det er noke han kunne funne på. Den mannen er et funn i intervjusituasjonar iallefall. =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enormt sjalu på et poengsnitt på 1,64 ja. Selv LvG har høyere, og det med en stall de fleste Pool-supportere mente var dårligere enn Liverpools ved sesongstart. Men så er det også forskjellen på klubbene. For oss er det en katastrofe uten like, for dere en helt normal sesong.

 

Nei er det noen jeg er sjalu på når det kommer til manager er det Chelsea, Tottenham og City.

Endret av banansplitt™
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Alltid likt Klopp godt, men jeg tror han passer best en klubb som er litt mer i utfordrerposisjon som Liverpool er for tiden. På samme måte som han passet utmerket godt i Dortmund. Tror ikke han ville passet like godt inn de aller største klubbene som Real, United, Barca eller Bayern. 

Lenke til kommentar

Etter at Klopp kom inn, er det jo blitt veldig klart at stallen til Pool er faktisk bedre enn Uniteds... ikke det at det skal mye til da, but still. Det er ikke uten grunn at Pool er formlaget og det laget som har scora mest i PL etter nyttår. Klopp ser ut til å gjøre Liverpool til det han gjorde med Dortmund. Han har ikke vært i Pool i en hel sesong engang og likevel ført dem til to finaler, til og med Fergie har innrømmet sin bekymring for hva Klopp er i ferd med å få til med Pool, mens LVG sin fotballstil blir kjedeligere og kjedeligere for hver kamp som går (ref; trillefotball mot Norwich(!) sist). Jeg nekter å tro at det er en eneste unitedfan der ute som innerst inne egentlig er fornøyd. Men men - unitedfansen skal få fortsette å være superstolte over den ubrukelige poengsnitten sin og gjøre narr av kloppmania, ironisk nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er stallen bedre sier du? I beste fall er førstelaget til Liverpool på sitt beste like bra som Manchester Uniteds førstelag. Stallen til Liverpool er ræv, noe resultatene viste da Liverpool hadde masse skader. Det største problemet til Liverpool er det utrolig lave bunnivået spillerne har på sitt verste. Man er der man er på tabellen av en grunn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Rodgers var med på å ødelegge sesongen for dere?

Snitt under BR: 1.5 poeng per kamp i PL

Snitt under JK: 1.6 poeng per kamp i PL.

 

Forøvrig lett å skylde på skader... Men nå er det nå faktisk slik, som oOF skriver, at det er bunnivået / evnen til å vinne kamper når laget ikke er helt på topp, noe av det som skiller lagene i toppen og de som aldri helt havner der... Kunne argumentert det samme for United, hadde vi bare plukket en 18-20 poeng i stedet for 4 poeng i desember, så hadde vi vært med å kjempe om ligagullet... Men det blir bare unnskyldninger, et topplag må plukke poeng også i perioder med skader.

Lenke til kommentar

Rodgers klarte ikke å få fram det beste ut av spillerne slik som Klopp gjør. Masse løse rykter i sesongstarten om at han hadde mista garderoben også. Pool ble til helt annet lag når Klopp kom inn, hele mentaliteten, lagmoralen forandret seg, spillerne og fansen begynte å tro igjen. Jeg har aldri sett Poolspillerne jobbe så hardt og løpe sokkene av seg som de gjorde i Klopps debut mot Spurs. Var tydelig lett å se forskjellen på Klopp og Rodgers allerede i løpet av de første 20 minuttene. Så ja, Rodgers & Co var med å bidro til en dårlig start for Pool, mener jeg. Hadde Klopp og hans team fått jobben i sommer og bygget på sitt eget lag før sesongstart, skal jeg vedde på at Pool hadde vært i topp 4 nå.

 

Sturridge var skada stort sett hele første halvdel - en spiller som bøtter inn med mål. Hendo har ikke vært 100% fit - antakeligvis Pools største arbeidshest og en av viktigste spiller. Bare for eksempel. Veit skader er cheap excuse, men det kan i noen tilfeller være realiteten. Dortmund er jo et topplag, men hvordan gikk det første halvdel sesongen 14/15 når de beste spillerne var skadet nå igjen? De lå på nedrykksplass. Men klatret seg godt opp igjen på tabellen når spillerne var fit igjen.

Lenke til kommentar

Klopp ser ut til å gjøre Liverpool til det han gjorde med Dortmund.

 

Du trenger helt seriøst en reality check. Dere er ikke i nærheten engang. At du i det hele tatt tenker tanken på å sammenligne er helt vanvittig.

 

 

Jeg nekter å tro at det er en eneste unitedfan der ute som innerst inne egentlig er fornøyd. Men men - unitedfansen skal få fortsette å være superstolte over den ubrukelige poengsnitten sin og gjøre narr av kloppmania, ironisk nok. 

 

Det er jo det som er det ironiske her! Klopp har et poengsnitt på 1,64 og dere hyller han som Messias. LvG har et poengsnitt 1,75, men vi hater ham. Som jeg sa tidligere: det er selve definisjonen på forskjellen mellom Manchester United og Liverpool.

 

 

Uenig, Pool sin stall er mye bedre, men er enig at bunnivået deres er krise.

 

Mye skader + Rodgers sin fornyet tillit i fjor sommer er grunnen til at Pool er der dem er på tabellen.

 

Du får det nesten til å høres ut som om vi ikke har hatt skader?

 

 

 

 

Litt morsomt var det jo at hele denne "diskusjonen" eskalerte ut av at jeg kommenterte en ting ved personligheten til Klopp, og vips så var jeg plutselig sjalu. Hvis vi skal snakke om fotball så mener jeg at Liverpool+Klopp kan bli en kjempekombinasjon og at dere om noen år kjemper om topp 4 hver sesong.

Endret av banansplitt™
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er jævla sjalu på Liverpool for at de har Klopp. Poengsnitt har ingenting med å være sjalu på treneren å gjøre, spesielt når treneren tok over midt i sesongen. Tar gjerne en 8.plass og Europa League tittel over 4/5. plass. Jeg er jævla sjalu på hvordan fremtiden til Liverpool blir. Kommer til å gjøre det bedre enn både Man Utd og Arsenal(med mindre Wenger dør) de neste tre-fire årene. 

 

Det morsomste er jo at Liverpool spiller CL garantert til høsten om de vinner mot Sevilla mens dere er ikke sikret noe som helst uansett hva som skjer i kveld. 

Endret av Corporal Jenkinson
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det morsomste er jo at Liverpool spiller CL garantert til høsten om de vinner mot Sevilla mens dere er ikke sikret noe som helst uansett hva som skjer i kveld. 

 

De må vinne mot Sevilla (regjerende mester 18 ganger de siste 5 årene) og vi må vinne mot WHU og Bournmouth. Syns det er ganske lik fordeling i hvor vanskelig det er å nå CL. 

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at de er blitt til Dortmund, men ser ut til å bli, at det begynner å ligne på likheter, og det gjør det. At Pool klarte slå dem ut av cupen sier bare litt. Og det er ikke en vanvittig overdrivelse heller slik som du prøver å få det høres ut til. Er ikke jeg som trenger en reality check her.

 

Klopp kom til Pool i oktober, fikk ikke en hel pre-season til å forberede seg på engang, kom rett inn i Rodgers sitt system, måtte bygge laget på ny og på sin måte og endre systemet, likevel gjør Pool veldig stor fremgang, spiller helt fantastisk fotball igjen, er nettopp det jeg bryr meg om, driter vel i poengsnittet, spesielt siden Klopp har vært i Pool i syv måneder mens LVG har vært i United i snart to år. På Pools sitt beste kan dem slå hvilket som helst lag. United på sitt beste kan kanskje slå Villa med mer enn ett mål. Litt forskjell der.

 

Vi er i topp 4 allerede neste sesong. Mark my words. 

 

red: @bananen

 

red#2: Corp er en jævla deilig mann!

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...