Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

De må vinne mot Sevilla (regjerende mester 18 ganger de siste 5 årene) og vi må vinne mot WHU og Bournmouth. Syns det er ganske lik fordeling i hvor vanskelig det er å nå CL. 

 

 

Hva har Sevilla vunnet 18 ganger de siste 5 årene egentlig, The Espp Award?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

De må vinne mot Sevilla (regjerende mester 18 ganger de siste 5 årene) og vi må vinne mot WHU og Bournmouth. Syns det er ganske lik fordeling i hvor vanskelig det er å nå CL.

Hva har Sevilla vunnet 18 ganger de siste 5 årene egentlig, The Espp Award?
Selv ikke med fantasitall tok du ironien i selve tallene. Sevilla har vært i finalen 5 ganger de siste 10 årene blir det vel. Regjerende mestre er de også. Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

 

 

De må vinne mot Sevilla (regjerende mester 18 ganger de siste 5 årene) og vi må vinne mot WHU og Bournmouth. Syns det er ganske lik fordeling i hvor vanskelig det er å nå CL.

Hva har Sevilla vunnet 18 ganger de siste 5 årene egentlig, The Espp Award?

Selv ikke mer fantasitall tok du ironien i selve tallene. Sevilla har vært i finalen 5 ganger de siste 10 årene blir det vel. Regjerende mestre er de også.

 

 

For all del, sier ikke at Sevilla blir walk in the park, for de er et veldig solid lag. Men sjansene til Liverpool til å nå gruppespillet i CL er (imo) like store og nesten større enn Man Utd. 

 

Spiller Liverpool slik som de gjorde mot Villareal på torsdag så vinner de serien overlegent.

 

City og Pool favoritter neste sesong, med Tottenham og Chelsea like bak. Leicester åpenbart også en kandidat om de beholder laget og forsterker deler av det.

 

Word. Tenk deg om de faktisk ikke har et lag med drittspillere på banen også. Umulig å spå utfalle for hvem som vinner ligaen i denne kokosligaen, men føler meg sikker på at Liverpool havner over nevnte Arsenal og Man Utd neste sesong og kvalifiserer seg til CL. Med fotballen de spiller kan de nå jævla langt i CL også, en jævla spillestil å spille mot. 

 

Viktigste blir for Klopp å få forsterket midtbaneleddet, keeper og forsvar. Få inn litt bredde slik at han ikke bare har 14 brukelige spillere så vil Liverpool umiddelbart resultater. Man skal heller ikke kimse over The Kop i ryggen heller. Så jo hvor mye Anfield løftet Liverpool for et par år siden når de nesten vant ligaen med kun tre gode spillere. 

Lenke til kommentar

Jeg tror nok også på at Liverpool sin fremtid ser lysere ut under Klopp kontra United sin under LvG. Vi har noen talentfulle unggutter, men jeg tror nok vi trenger en annen manager for at de kan ta det neste steget.

Klopp > LvG? JA. Og ikke på grunn av hvem som er mest underholdende på sidelinjen, men rett og slett fordi Klopp har mye klarere visjoner og har alltid hatt det. LvG er vanskelig å forstå.

Men når det er sagt så finnes det en flust av andre gode managere.

Mange som er negative til f.eks. Mourinho, men han er en no-brainer sammenlignet med LvG. Drømmen er dog Pochettino. Imponerende hva han gjorde i Southampton og enda mer imponerende inn Spurs.

 

Kvaliteten på PL er elendig for tiden så jeg tror Liverpool fint kan kjempe om tittelen neste sesong så lenge de holder et høyt og jevnt nivå gjennom hele sesongen. Hvis de "vanlige" lagene begynner å prestere som forventet så tror jeg likevel de klarer topp 4.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Hvorfor? Hvis han forlater Spurs nå så er nok det noe han har tenkt på i lang tid. Kan jo hende at han har snakket med ledelsen om det også og sammen blitt enige om å signere ny kontrakt bare for at Spurs skal få litt ekstra i kompensasjon hvis han drar til United.

Han har jo ikke vært i Spurs spesielt lenge så skjønner ikke hvordan han skal ha tenkt på å gå til Utd i lang tid, med mindre du mener at det er noe han har drømt om bestandig?

 

Pengene driter jeg i, for meg er det klubbens sportslige fremgang som betyr noe. Går Poch nå vil det være verre enn å miste Arnesen, Carrick, Berba, Sheringham, Bale, Modric og han vi ikke nevner, på én gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor? Hvis han forlater Spurs nå så er nok det noe han har tenkt på i lang tid. Kan jo hende at han har snakket med ledelsen om det også og sammen blitt enige om å signere ny kontrakt bare for at Spurs skal få litt ekstra i kompensasjon hvis han drar til United.

Han har jo ikke vært i Spurs spesielt lenge så skjønner ikke hvordan han skal ha tenkt på å gå til Utd i lang tid, med mindre du mener at det er noe han har drømt om bestandig?

 

Pengene driter jeg i, for meg er det klubbens sportslige fremgang som betyr noe. Går Poch nå vil det være verre enn å miste Arnesen, Carrick, Berba, Sheringham, Bale, Modric og han vi ikke nevner, på én gang.

 

 

Kanskje han har drømt om det i mange år. Aner ikke. Tenkte mer på "måneder". LvG sin fremtid har jo ikke sett lys ut denne sesongen. Kan jo hende at han fulgte med på situasjonen en stund før han ble tilbudt noen kontraktsforlengelse og heller blitt enige om at han kan få dra for en viss sum. Uansett, tror ikke det ligger noe i det. Sir Alex er en mann med mye fritid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...