Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært litt hysterisk om Liverpool klarer å komme seg over Man Utd. Skal ikke se bort ifra at europa ryker. Bournemouth er i utgangspunktet en lett match, men man vet aldri!

 

Det hadde vært hysterisk, ja. Men håper for guds skyld Pool driter i å komme seg over United, bruker mest mulig reserveprega lag i to siste kampene deres i PL og sparer de viktigste spillerne til finalen.

Lenke til kommentar

Joa, men, for meg i alle fall, virker det som en vanskelig oppgave og for risikabelt. Sjansen for å vinne finalen tror jeg er større enn å kapre 5-6. plassen. Jeg tar lett eu-pokal framfor 5-6. plass any day every day. Å stå uten eu-cup neste sesong er ikke nødvendigvis en dårlig ting heller, har sine fordeler det, da blir det mindre kamper å spille og mer fokus på ligaen. Men herregud, hvor jævlig fett hadde ikke vært å komme over United og samtidig vinne EL.

 

Så var det denne tweeten da... oh boy, oh boy...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

 

Bare et lite tips: Du bør jekke deg ned et par hakk eller hundre. Liverpool er RIMELIG langt unna å være så gode som du skal ha det til. Du får til og med bananduden til å forsvare eget lag, det er godt gjort.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare et lite tips: Du bør jekke deg ned et par hakk eller hundre. Liverpool er RIMELIG langt unna å være så gode som du skal ha det til. Du får til og med bananduden til å forsvare eget lag, det er godt gjort.

 

 

Ja okei. Greit.

 

Pool har en svakere stall enn United. LVG er the baws, hvorfor fikk ikke Pool han i stedet for Klopp? Faen så møkklei den heavymetal-fotballen til Klopp, scorer jo aldri noe mål lenger. Føkk kloppmania lissom. Kan Pool begynne med trillefotball? Parkere bussen? PLEASE? Pool har ingen sjans i havet mot Sevilla. Haha, hvordan i hele tatt kom de seg til finalen lizzzzm? Hahaha! FLAX! Han bananduden har helt rett - jeg må serrr ta meg en reality check ass.

 

Sånn. Har jeg jekka meg et par hundre for deg nå? 

 

 

 

Når jeg var jævelsk kritisk til Pool, noe som jeg hadde all grunn til å være også, rett før den bedrittne Balotellisesongen 14/15 startet, da var jeg på bærtur i følge deg og ekspertene. Nå som jeg er har fått veldig troen tilbake med Klopp i det siste og ting ser lyst ut, syns du jeg bør jekke meg ned hundre hakk. Kan du ikke bare bestemme deg, Vinglepetter? 

 

Pool er blitt til et jævlig godt lag og kommer til å bli bedre etter sommervinduet. Sterkt uenig? Så dumt for deg/dere da. Tjohei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen av lagene har noe nevneverdig gode staller.

United har to lovende ungdommer på topp, og en keeper.

Resten er langt fra øverste hylle.

 

Vi har egentlig bare Sturridge på topp hylle, men han er så mye skadet, at han hadde sikkert falt av hyllen.

Under det har vi gode spillere som Couthino, Can & Firmino med hinsides høyt toppnivå, og tilsvarende lavt bunnivå.

Bak der igjen har vi arbeidsjern som er kjekke å ha.

Og mye stallfyll bak der igjen.

Lenke til kommentar

Korleis var regelverket rundt Europabillett igjen? 1-4 til CL, 5-6(?) til EL? Eller er cupseier inngangsbillett?

 

Edit: og med cupseier tenker eg då mikkemus og FAcup. vinne i EL og CL tenker eg ikkje på her no.

I utgangspunktet er det bare 5. plass som gir EL, men dersom noen av lagene som har kvalifisert seg til EL også kvalifiserer seg til CL kan 6. plassen få en plass.

 

Før så fikk vel tapende finalister i hjemlige cuper også plass dersom vinneren kvalifiserte seg gjennom plassering i ligaen, men tror kanskje dette har endret seg

Lenke til kommentar

Korleis var regelverket rundt Europabillett igjen? 1-4 til CL, 5-6(?) til EL? Eller er cupseier inngangsbillett?

 

Edit: og med cupseier tenker eg då mikkemus og FAcup. vinne i EL og CL tenker eg ikkje på her no.

Kun femte gir EL i utgangspunktet. Pluss sjette siden City vant COC og ender i topp 5. Om United vinner FAC og havner i topp 6 så gir også sjuende EL.

Lenke til kommentar

Taper vi de 2 gjenstående kampene, har vi 1 poeng mer enn et snitt på 1,5 poeng pr kamp. Dette er det samme snittet som vi hadde etter 8 kamper med BR.

Når vi spiller dårligt er det innimellom bunnløst. Og 1,5 poeng pr kamp (eller 1,68) viser at vi har litt i meste laget med dårlige kamper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...