Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Nei, FA er en gjeng med idioter på høyt nivå. Mange ganger tidligere har vi sett at de sliter med å passe på egne lag (engelske), men nok om det. Jeg syns det er enormt sytete av Pellegrini og direkte dårlig at han gjorde det han gjorde. Vi skal ut i kamp i dag og spille i EL på torsdag, akkurat like mange dager som City, selv om vi har hjemmebane da. Ser ikke at vi syter av den grunn.

 

FA burde sløyfe en av cupene og gi den engelske ligaen en liten vinterpause. Jeg tror det kan være enormt bra for nivået i ligaen, skadene i ligaen og ikke minst landslaget som jeg driter totalt i. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, FA er en gjeng med idioter på høyt nivå. Mange ganger tidligere har vi sett at de sliter med å passe på egne lag (engelske), men nok om det. Jeg syns det er enormt sytete av Pellegrini og direkte dårlig at han gjorde det han gjorde. Vi skal ut i kamp i dag og spille i EL på torsdag, akkurat like mange dager som City, selv om vi har hjemmebane da. Ser ikke at vi syter av den grunn.

 

FA burde sløyfe en av cupene og gi den engelske ligaen en liten vinterpause. Jeg tror det kan være enormt bra for nivået i ligaen, skadene i ligaen og ikke minst landslaget som jeg driter totalt i. 

 

Kjedelig om romjulskampene forsvant fra ligaen da. Litt av sjarmen imo og se Arsenal rakne totalt i den perioden. 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Er enig i at FA burde legge mer til rette, men Barca hadde bortekamp på lørdag og CL-kamp borte i morgen. Helt likt som City, bortsett fra at City får en bittelitt lenger flytur til Kiev. Samme gjelder Bayern som spilte ligakamp på lørdag og spiller bortekamp mot Juventus i morgen kveld. Både Barcelona og Bayern stilte med sitt beste tilgjengelige mannskap, mens Pellegrini syter, nærmest sier at kampen er tapt på forhånd fordi han ikke "har spillere".

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Liverpool har vel spilt mange flere kamper en City, men er vel ikke alltid vi har stilt med toppet lag heller, kremt kremt :p

 

Så var også resultatene noe bedre enn City, og ut fra hva jeg husker så hadde Liverpool en del skader for en tid tilbake.

 

Fikk ikke Ferguson litt tyn for noe av det samme for 10-15 år siden når han stilte med noe reduserte lag av og til? Stort sett har vel de fleste topplagene gjort det samme som MAn City, men de har vel uttalt seg slik som Pellegrini gjorde før kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forstår ikke hvorfor det er et temaet en gang, noen som har noe definitivt på at England holder på å miste noen av Europa-plassene sine?

 

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene.

 

Heldigvis så handler CL om hvilke land som faktisk gjør det best, og ikke hvilke som er en publikumsfavoritt. 

 

Det er derfor man kan miste plassene. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor det er et temaet en gang, noen som har noe definitivt på at England holder på å miste noen av Europa-plassene sine?

 

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at England er en publikumsfavoritt, som trekker mer penger til UEFA-kassen sammenlignet med de andre ligaene.

http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/

 

Kun topp 3 får ha fire lag i CL. Denne ble oppdatert etter kampene forrige uke. Italia ligger 3k poeng bak England, men legg merke til at 11/12-sesongen er den neste som forsvinner fra lista og da snakker vi 4k poeng i favør Italia på starten av neste sesong. Teknisk sett ligger altså Italia foran England, og dersom dette ikke endrer seg så mister England fjerdeplassen fra og med slutten av neste sesong.

 

At England ikke skal miste en plass fordi de er en publikumsfavoritt henger ikke på grep. Det er ikke derfor de har fire plasser i utgangspunktet heller, men på grunn av bedre resultater i Europa enn de fleste andre landene. Alt handler om coefficients-rankingen, ikke hvem som er favoritt hos publikum. Heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...