Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner virkelig å lure på hvor mye folk her faktisk ser på Bundesliga. Vi snakker om laget i Europa som skaper klart flest sjanser, scorer flest mål, spiller med 8 offensive spillere, 2 offensive forsvarsspillere, og en keeper som like gjerne fungerer som forsvarer. De vinner det aller meste, og er ekstremt konsistente, Men sure, kall det gjerne kjedelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg begynner virkelig å lure på hvor mye folk her faktisk ser på Bundesliga. Vi snakker om laget i Europa som skaper klart flest sjanser, scorer flest mål, spiller med 8 offensive spillere, 2 offensive forsvarsspillere, og en keeper som like gjerne fungerer som forsvarer. De vinner det aller meste, og er ekstremt konsistente, Men sure, kall det gjerne kjedelig.

 

Det er enda fetere når de samme folka f.eks ønsker seg "kjedelige" Louis van Gaal ut av Man.Utd og inn med Diego Simeone. En kar som står for det å slippe til NULL mål og score 1-2 mål per kamp og vinne 1-0 eller 2-0 i stort sett absolutt alle kamper.

 

Jeg tror ikke folk ser noe annet enn PL her, helt streit det. Men ikke kall Guerdiola-fotball kjedelig. Fyren har FUNNET opp formasjoner og taktikk som ingen har spilt med før ham. 

Lenke til kommentar

Arsenal, Chelsea, City, Liverpool, Spurs og United burde alle være flaue over at et lag som holdte på å rykke ned forrige sesong er i ferd med å vinne ligaen og det når de bare har brukt en liten brøkdel av alle andre på troppen sin.

 

Jeg er enig i at det er bra for fotballen. Det viser at man kan utrette noe uten å sprenge banken. Hadde vært fantastisk fint hvis pengekulturen hadde endret seg og satsingen på egne spillere hadde økt, men det skjer ikke.

 

Tror jeg burde reformulere meg litt: er mest flaut for klubbene at noen kan gjøre det så bra med så lite midler. Fansen kan jo ikke noe for pengebruken.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...