Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

"Utrolig morsomt"... ja, det var sikkert litt morsomt da det skjedde for andre fans. Men nå i ettertid er det trist, det bør alle kunne innrømme.

 

Hvorfor skal andre lags supportere mene at det er trist?

 

Nei, kanskje fordi en lag fullt av juks tar en stor ære fra en spiller som hadde fortjent å vinne? Du ville altså ikke synes det hadde vært trist om spillere som Adams, Scholes eller Shearer ikke hadde vunnet PL? Noen spillere fortjene å vinne. Kombinasjonen lojalitet/juks gjorde utslag i at Gerrard ikke endte opp med en PL-medalje.

 

Gi deg. Suarez bidro til at Liverpool var i toppen. Gerrard scoret mål, men hvor mange var ikke på straffespark etter at Suarez hadde kastet seg eller blitt sparket ned? Han kan gjerne være så respektert han vil, men jeg synes fortsatt det er morsomt at han jinxet seg selv. Jeg kommer også til å huske akkurat det øyeblikket fra Gerrard sin karriere.

Ja, for det er jo bare mål/assist som teller i din verden?... "Gi deg". Ja, det var nok et sterkt øyeblikk for deg, dumt du ikke fikk med deg cl-finalen i 05.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gi deg. Suarez bidro til at Liverpool var i toppen. Gerrard scoret mål, men hvor mange var ikke på straffespark etter at Suarez hadde kastet seg eller blitt sparket ned? Han kan gjerne være så respektert han vil, men jeg synes fortsatt det er morsomt at han jinxet seg selv. Jeg kommer også til å huske akkurat det øyeblikket fra Gerrard sin karriere.

Ja, for det er jo bare mål/assist som teller i din verden?... "Gi deg". Ja, det var nok et sterkt øyeblikk for deg, dumt du ikke fikk med deg cl-finalen i 05.

 

Jeg så CL finalen i 05, men du kan ikke ha noen fasit på hvordan supportere av andre lag skal huske Gerrard.

Lenke til kommentar

"Utrolig morsomt"... ja, det var sikkert litt morsomt da det skjedde for andre fans. Men nå i ettertid er det trist, det bør alle kunne innrømme.

Pisspreik. Det ble EKSTRA morsomt i det øyeblikket han "la opp" i liverpool og faktum er at han ALDRI kommer til å vinne PL med Liverpool.

 

Helt fantastisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

La akkurat merke til rekka Burnley skal ha fra og med 11. februar.

Disse kampene kommer etter hverandre: United borte -> Chelsea borte -> Swansea hjemme -> Liverpool borte -> City hjemme -> Southampton borte -> Spurs hjemme -> Arsenal hjemme -> Everton borte.

 

Jeg ser for meg de klarer maks 4-5 poeng fra denne rekka. Der har vi nok sisteplassen i år, tipper jeg. Så får vi se når vi kommer ut i midten av april og denne kamprekka er spilt om jeg har rett :p

Lenke til kommentar

 

"Utrolig morsomt"... ja, det var sikkert litt morsomt da det skjedde for andre fans. Men nå i ettertid er det trist, det bør alle kunne innrømme.

Pisspreik. Det ble EKSTRA morsomt i det øyeblikket han "la opp" i liverpool og faktum er at han ALDRI kommer til å vinne PL med Liverpool.

 

Helt fantastisk.

 

Hvorfor er det ekstra morsomt at lag som har dopet seg er med på å frarøve en legende i PL-historien en pl-medalje? Hva er egentlig så morsomt med det?

 

Trist? Haha. Det kommer for alltid til å være hysterisk.

Ja, når man støtter lag som Chelsea/Man City så forundrer det med ikke at man finner det hysterisk. Det er kanskje hysterisk at de har klart å ødelegge for andre lag såpass som dem har gjort også. Mon tro hvilket lag som blir det neste som "skal" være med å kjempe om gullet. Kanskje Soton hvis de får en sheik...

Lenke til kommentar
Etter ett års fravær er Liverpool igjen inne blant topp ti i Deloitte Money League. Listen er basert på regnskapstall fra 2013/14-sesongen, hvor Liverpool hadde en omsetning på £255.8M, en økning på £49.6M fra året før.

 

Noe av økningen skyldes en bedre TV-avtale med Sky og BT Sport. TV-inntektene økte med 58%, ifølge Liverpool Echo. Dette inkluderer prispenger for andreplassen i Premier League.

 

Kjøp og salg av spillere er ikke inkludert i Deloittes beregninger. Liverpool er det høyest plasserte laget av de som ikke deltok i Champions League på Deloittes liste.

 

Fire Premier League-klubber er foran Liverpool på listen: Manchester United (2), Manchester City (6), Chelsea (7), Arsenal (8). Manchester Uniteds kommersielle inntekter er nesten dobbelt så store som Liverpools tilsvarende tall. Manchester City og Chelsea har også høyere kommersielle inntekter.

 

Real Madrid topper listen. De øvrige klubbene foran Liverpool er: Bayern München (3), Barcelona (4) og Paris Saint-Germain (5). På plassene bak Liverpool følger Juventus og Borussia Dortmund.

 

Liverpools kampinntekter gikk opp med 14% til £51M grunnet økt salg av hospitality-pakker. Men både Manchester United, Arsenal og Chelsea har langt høyere inntekter fra slike VIP-pakker enn Liverpool har.

 

Når det gjelder sosiale medier blir Liverpool rangert på 7.plass, med 24,9 millioner likes på Facebook og 3,8 millioner følgere på Twitter.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...