Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Har fått et sykt irriterende problem, jeg merker ingenting, men dem som er på andre siden av tråden hører ekko av seg selv, dette skal visst være ganske drøyt og irriterende. Andre som sliter med det, eller har hørt om det evt en løsning ?

 

Leste litt på appleforum, ble ikke klokere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har klart å endre på innstillinger i spotify-appen. Når telefonen går i hvilemodus - altså skjermen av - så fader musikken ut. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort?

Samma skjedde med min, "drepte" spotify appen og starta den på nytt. Da funka det :) På mutlitaskinga, hold Spotify inne også kan du kille apps som du ikke vil skal kjøre i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Jeg har klart å endre på innstillinger i spotify-appen. Når telefonen går i hvilemodus - altså skjermen av - så fader musikken ut. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort?

Samma skjedde med min, "drepte" spotify appen og starta den på nytt. Da funka det :) På mutlitaskinga, hold Spotify inne også kan du kille apps som du ikke vil skal kjøre i bakgrunnen.

 

Prøvde det, fungerte bra. Tusen takk!

Lenke til kommentar

Alright, listen up!

 

I dag fikk jeg en Iphone 4 fra jobben som jeg skal bruke som min egen, for å lære å bruke IOS og bli kjent med hvordan ting fungerer der. Så regn med at min hedenske avatar vil dukke opp i tråden en gang iblant ;)

 

Jeg har kalender, kontaktliste, epost og mye annet knyttet til Google-kontoen min. Jeg gikk inn på "innstillinger", "epost, kontakter, kalendere", "legg til konto" og la til Google-kontoen min. Men det eneste som blir syncet er epost, kalendere og notater. Hvordan får jeg synkronisert Google-kontaktene mine?

Lenke til kommentar

ok, jeg logger inn på Djuice sine sider med telefon nummeret det står på iphonen at jeg har (sto forskjellig på arket og iphone)

 

Fin hilsen jeg fikk. Hei Thomas Andersen. Det er langt fra navnet mitt

 

edit: Lol, må dra ned til byen å registrere nytt microsim. For en jævel på telenor kundeservice som greier å registrere HELT HELT feil nummer. Makan.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg synkronisert Google-kontaktene mine?

Kanskje dette er løsningen?:

 

Google Sync

Automatically synchronize your Google Mail, Calendar, and Contacts to your iPhone.

http://www.google.com/mobile/iphone/

Mer info her:

http://www.google.com/mobile/sync/

 

Jeg fulgte denne: http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740&topic=14252

Men hos meg dukket det ikke opp noe om kontaktsynkronisering icon2.gif

Lenke til kommentar

Iphone er fett, men hav får folk til å betale over 10K? Har sett på både Netcom og telenor, og totalpris 1 år, strekker seg fra 10k til 15k. Synes det er helt sykt jeg.

/meh

 

Kjøp den på Apple.no da, 16 GB koster i underkant av 5000 og 32 GB koster i underkant av 6000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...