Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Se der ja, nå er kontaktene inne :)

 

Men nå brukes exchange både til Google og jobbmail, blir ikke det forvirrende for Iphonen noen ganger?

I guiden står det "Før du begynner må du være helt sikker på at du ikke allerede har konfigurert en Exchange-konto på iPhone. Som på de fleste mobiler er det bare mulig å bruke én slik konto om gangen." Eller gjelder det ikke hvis en av exchange-kontoene er konfigurert for Google? dontgetit.gif

 

"Among the many exciting features of Apple’s version-4 iPhone OS is the long-awaited ability to sync to multiple Exchange ActiveSync servers."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med Iphone 4 hittil er at den har ca 15 timer batteritid, kontra HTC Hero som har 12, med samme harde bruk.

Og ellers syns jeg den rask, stabil, pen og glatt. Men for en mobilnerd som meg blir den rett og slett for kjedelig(ja, jeg tar Appstore/Market ut av vurderingen). Får snart leke med HTC HD2 en stund for å lære meg Windows Mobile :wee:

 

Har bare ett spørsmål nå. Når jeg fjernstyrer spotify med knappen på handsfree-en kommer det "dutt-dutt-dutt"-lyder for å indikere at låta pauses, spilles eller byttes. Kan man slå av dette? Eller er det en sær Spotify-greie som ikke rammer Android?

Lenke til kommentar

Har den falt noe i pris enda?

 

Er fortsatt interessert, men syntest 4-5 tusen blir litt for dyrt.

 

Om jeg bryter abboet med djuice phone nå så betaler jeg 2400kr og prisen for de 3 mnd jeg har betalt abbo for (får tilbake for 2 mnd). I tillegg må JEG betale 500kr i oppsigelse på mobilsurf. Da er 32gb plutserlig ganske billig.

Lenke til kommentar

Har den falt noe i pris enda?

 

Er fortsatt interessert, men syntest 4-5 tusen blir litt for dyrt.

 

Om jeg bryter abboet med djuice phone nå så betaler jeg 2400kr og prisen for de 3 mnd jeg har betalt abbo for (får tilbake for 2 mnd). I tillegg må JEG betale 500kr i oppsigelse på mobilsurf. Da er 32gb plutserlig ganske billig.

Dette hørtes veldig billig ut. Har du en kilde eller to å vise til?

Lenke til kommentar

iPhone han vel ikke sies å være en telefon som faller i pris. Det er egentlig en av grunnene til at jeg kjøper den. Så slipper jeg å angre på at jeg kjøpte den når den synker betraktelig ned i pris i løpet av noen mnder.

Er det samme her, om man skal vente på at iPhone skal synke i pris, kan man like gjerne vente 10-15 år.

Lenke til kommentar

Men hvor mye måtte du betale for selve telefonen?

 

De har ikke gitt meg noen regning på selve telefonen, så jeg vet ikke. Men prisen for telefonen hadde jeg glemt helt, så blir vel ikke så billig likevell om de fakturer meg for den snart.

Hvis du bestilte djuice phone 175 før de satte opp prisen, koster selve telefonen 3290 kroner (eksl. frakt). Legger vi dette sammen med tallene du oppga tidligere, i tillegg til en måneds abonnement, ender vi opp med følgende:

 

3 290 + (2 400 + 500) + 175 = 6 365 kroner

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...