Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Er det mulig å jailbreake en 4.1 snart (med trusta jailbreak av type comex eller noe)?

Litt lei av å kjøre 4.0 :p

det kommer en jailbreak i morra den 10/10/10

 

ETA for greenpois0n is 10/10/10 at 10:10:10AM”.

 

hær e linken :thumbup:

 

http://www.product-reviews.net/2010/10/09/greenpois0n-jailbreak-4-1-apple-tv-2g-after-sunday/

 

http://www.product-reviews.net/2010/10/07/greenpois0n-release-date-and-time-confirmed-download-sunday/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en kunde innom med samme problem, løste det ved å koble Telefonen til PCn, og holde "home screen" knappen inne sammen med "lock" knappen (den på toppen). Holdt det inne i 10-15 sec så poppa Eplet opp smile.gif

 

 

Prøvd det og det meste som finnes.

 

Tingen er at det fixer problemet, men kun for et par timer.

 

Gah... typisk at jb kommer den samme dagen min mobil klikker :/ venta på den lenge.

 

Edit: Prøvde igjen, Eplet poppa opp men forsvant med en gang igjen og tilbake til samme problemet. Får vel ringe chess på mandag tenker jeg. Er vel enda ventetid på Iphone 4 så kan kanskje ta veldig lang tid detta:/

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ser ut som det er mange som sliter med samme problem som meg. Mange treff på google. Blir vel en ny telefon på meg da, men jævla irriterenes at jeg blir uten telefon i ei uke ++. og jeg som nettop solgte min gammle telefon:(

Jeg har opplevd det du nevner et par ganger men kun etter 4.1 oppdateringen. Ergo tror jeg det vil løses i en oppdatering. Når det skjer får jeg slått av telefonen ved å prøve litt forskjellige avslåinger med knappen på toppen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da er iPhonen sendt fra djuice. Selvsagt før jeg fikk mail om ordred var i orden (de sa det var fuck'd up). Gleder meg veldig nå!

 

Må bare spørre. Om du har jailbreak, kan man få appene fra app store gratis? En kompis som driver å reklamerer for det 24/7

Ja, men trur det er imot daRules å diskutere dette. Batteriet på mine gamle iDevices har gått merkbart ned, gjør de nye jailbreakene det på ip4 det å ?

Lenke til kommentar

Applikasjonene i Apples Appstor blir ikke gratis, men man får bla. tilgang til crackede applikasjoner som dermed blir gratis. Installous er en av applikasjonene som tilbyr dette etter en jailbreak.

 

Ergo, det gir deg kun muligheten til å installere crackede betalbare apps, akkurat som i PC verdenen etc. Personlig ville jeg på ingen måte benyttet slikt da man ikke har noen kontroll på hva som faktisk skjer i telefonen. Husk at en telefon enkelt kan misbrukes som en avlyttingsenhet, lokator og vesentlig mye annen misbruk etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...