Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper netcom forsikringen din er samme luringen som med min chess forsikring.

 

Skaden må være uforutsett/uforutskyldt skade.

 

Aka hvis DU faller på ræva og ræva moser skjermen, så dekker ikke forsikringen deg.

Men hvis en gammel dame sklir inn i deg og velter deg, så dekke forsikringen det.

Lenke til kommentar

@Zeke: Hm, hva betaler du i måneden? Jeg kjøpte med Netcom Forsikring til 40kr i måneden, den dekker bare tyveri og for telefon inntil 10 000kr. Er denne forsikringen bortkastet?

 

Det er vel Netcom Active Forsikring du har, der du betaler 69kr i måneden. Ser den dekker fuktskader og hendelige uhell.

 

@Ght0 Ret4rd: Da er det vel bare å lyve litt da, og si en gammel dame på bussen gikk inni meg slik at en eventuell skjerm ble knust?

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Jeg tipper netcom forsikringen din er samme luringen som med min chess forsikring.

 

Skaden må være uforutsett/uforutskyldt skade.

 

Aka hvis DU faller på ræva og ræva moser skjermen, så dekker ikke forsikringen deg.

Men hvis en gammel dame sklir inn i deg og velter deg, så dekke forsikringen det.

Helt korrekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yey, min iPhone 4 er nå på vei. :D

Jeg rakk å få to iPhone 4 (32GB) før du fikk din første. :tease:

Og jeg fikk min 32GB dagen etter lansering :p

 

edit: Lol, må dra ned til byen å registrere nytt microsim. For en jævel på telenor kundeservice som greier å registrere HELT HELT feil nummer. Makan.

Jeg vil tro de punsjer en del nummer og info i løpet av en dag så at det innimellom skjer en glipp er bare betryggende menneskelig.

 

Prøver meg på en bump, ingen andre som har ekko problemet ?

 

Dette er relatert til nettverk, ikke telefon...

 

Er du sikker? Hvorfor slutter ekko viss jeg bruker hodetelefonene som følger med? Det blir mindre ekko ved speakers og er smått klaging på andre forum om det.

Hører stadig vekk andre som klager om det samme med div. andre telefoner så det har neppe med telefonen å gjøre.

Lenke til kommentar

edit: Lol, må dra ned til byen å registrere nytt microsim. For en jævel på telenor kundeservice som greier å registrere HELT HELT feil nummer. Makan.

Jeg vil tro de punsjer en del nummer og info i løpet av en dag så at det innimellom skjer en glipp er bare betryggende menneskelig.

 

[quote name='JeepersCreepers' date='12. oktober 2010 - 19:04'

 

Men han skrev et nummer som var 100% feil. Ikke et eneste en av tallene var på riktig plass, så nå har jeg et simkort på lur jeg kan bruke til hva jeg vil, og han får regninga. Heldigvis er jeg ikke jævlig.

Lenke til kommentar

Hvor bestiller dere ifra, og hvor lang ventetid er det? Ventet i 2 uker fra netcom nå

Dette er vel fortsatt ikke riktig tråd.

 

Men han skrev et nummer som var 100% feil. Ikke et eneste en av tallene var på riktig plass, så nå har jeg et simkort på lur jeg kan bruke til hva jeg vil, og han får regninga. Heldigvis er jeg ikke jævlig.

Jeg mente ikke at han tastet feil på et siffer eller to, men at han/hun forvekslet nummer/person. Ellers plikter man å melde tilbake slike feil og du kan stilles ansvarlig om misbruk avdekkes.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg synkronisert Google-kontaktene mine?

Kanskje dette er løsningen?:

 

Google Sync

Automatically synchronize your Google Mail, Calendar, and Contacts to your iPhone.

http://www.google.com/mobile/iphone/

Mer info her:

http://www.google.com/mobile/sync/

 

Jeg fulgte denne: http://www.google.co...740&topic=14252

Men hos meg dukket det ikke opp noe om kontaktsynkronisering icon2.gif

 

Bump, er ganske viktig å få dette til. Kjører IOS 4.0.2(8A400) om det har noe å si.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Se der ja, nå er kontaktene inne :)

 

Men nå brukes exchange både til Google og jobbmail, blir ikke det forvirrende for Iphonen noen ganger?

I guiden står det "Før du begynner må du være helt sikker på at du ikke allerede har konfigurert en Exchange-konto på iPhone. Som på de fleste mobiler er det bare mulig å bruke én slik konto om gangen." Eller gjelder det ikke hvis en av exchange-kontoene er konfigurert for Google? dontgetit.gif

Lenke til kommentar

Se der ja, nå er kontaktene inne :)

 

Men nå brukes exchange både til Google og jobbmail, blir ikke det forvirrende for Iphonen noen ganger?

I guiden står det "Før du begynner må du være helt sikker på at du ikke allerede har konfigurert en Exchange-konto på iPhone. Som på de fleste mobiler er det bare mulig å bruke én slik konto om gangen." Eller gjelder det ikke hvis en av exchange-kontoene er konfigurert for Google? dontgetit.gif

 

Hmm.. Veldig usikker på den gitt.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...