Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi bort? Haha. :tease:

 

Men jeg har ingen planer om å sitte med to telefoner. Før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør, må jeg nesten finne ut om jeg faktisk får en ny telefon tilsendt.

 

Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg har mottatt kun én ordrebekreftelse, men to sendingsbekreftelser med forskjellige telefonnumre, abonnementer og bestillingsdato.

Lenke til kommentar

La oss håpe at det ikke sitter en stakkar og venter på telefonen som du får tilsendt. Synd at jeg har Tele2 ellers hadde det sikkert vært kortere leveringstid om jeg gikk for en iPhone 4 med abonnement fra Telenor eller Netcom.

Vel, jeg bruker Chess uten problemer. Simkortet fra Telenor (djuice) ligger i en skuff og samler støv. Så lenge du har bindingstid på abonnementet/telefonen er det gratis å låse opp telefonen for andre operatører.

Lenke til kommentar

Skulle til å sette meg ned på jobben idet telefonen faller ut av lomma mi og detter i det harde betonggulvet :(

 

Prøvde å ta den på reiseforsikringa, men jeg kunne maksimalt få tilbake 2500 kroner, med en egenandel på 1000 kroner. Skal se om jeg kan få igjen på forsikringa man har gjennom Mastercardet, men jeg har ingen store forhåpninger. Ellers så må jeg finne ut av billigste utvei hvis jeg skal ta den på reiseforsikringa.

 

Skal si baksiden var dyrere enn jeg først antok.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er avhengig av å bruke oppgave-listen i ical (i tillegg til vanlig kalender). Har iphone kalenderen en egen liste hvor denne oppgavelisten i ical vises? Eller syncer den kun kalenderen fra ical? (På min nåværende nokia-telefon synces dette slik at jeg bevarer en seperat oppgaveliste + selve kalenderen i ical synces inn i kalenderen - jeg er avhengig av å kunne skille disse som i ical).

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i 2 uker nå, og må si jeg er storfornøyd. Er ikke noe å utsette på den! Forløpig har jeg ingen riper/striper i telefonen heller, ikke at jeg egentlig bryr meg så mye om det siden det er en bruksvare. Tror dette glasset rundt telefonen er mye mer solid enn mange tror.

 

Angående ventetid, jeg satt meg opp på sånn sms-venteliste på telebutikken, 1 uke senere fikk jeg melding om at de hadde fått inn noen, stakk nedover og sikret meg et eksemplar :)

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i 2 uker nå, og må si jeg er storfornøyd. Er ikke noe å utsette på den! Forløpig har jeg ingen riper/striper i telefonen heller, ikke at jeg egentlig bryr meg så mye om det siden det er en bruksvare. Tror dette glasset rundt telefonen er mye mer solid enn mange tror.

 

Angående ventetid, jeg satt meg opp på sånn sms-venteliste på telebutikken, 1 uke senere fikk jeg melding om at de hadde fått inn noen, stakk nedover og sikret meg et eksemplar :)

 

Men hvordan er prisene i typ telebutikker i forhold til på internett? Her uti skauen der jeg bor, har samtlige telebutikker lang venteliste og høye priser. En skulle tro at folk som setter seg på venteliste i en fysisk butikk ikke er hoveddemografien til smarttelefoner til å begynne med.

 

Delvis relatert: jeg var innom den største rene telebutikken her i byen i forrige uke og spurte hvorfor de ikke oppgav totalpriser på iphone når de selger telefonene m/abonnement. Den tjukke dundra som sikkert kaller seg kundekonsulent svarte tørt "Slikt må en da regne ut selv"

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...