Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Apple er gjerrige på info om oppdateringene og på de to siste står det kun en linje.

 

4.0.1

fikset algoritme for antennedekning

 

4.0.2

fikset sikkerhets ift. PDF visning

 

 

Det er jo opplagt at de har fikset mye mer i begge to.

 

Tror 4.0.2 fikset jailbreak-hullet i forrige programvare.

Lenke til kommentar

Blir kvalm av sånne innlegg.

 

Greit nok at jeg gleder meg til iPhone 4, men jeg er ikke urealistisk. Du kan jo kanskje si hva som er så "sykt mye bedre"?

 

Det var en spøk, alt er det samme, det er bare tetten en sikkerhetsfeil. Man får litt småskadd humor kl 5 på morran.

Lenke til kommentar

Etter å ha gledet meg i flere måneder for og få iPhone 4 og endelig hadde fått den.. Fikk testet den i 4 dager..

 

Så en tur ut på det harde liv og telefonen ligger nå på bunnen av sjøen.. Jeg har aldri mistet telefoner ute på fylla før, så tok sjangsen på og ta den med ut.. Men men.. Kan angre nå :)

 

Så nå spørs om det om det blir Nokia N8 eller enda en ny iPhone 4.. Var en helt fantastisk telefon, men er litt surt og bla opp + / - 5000 enda engang på samme telefon :) hehe

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Etter å ha gledet meg i flere måneder for og få iPhone 4 og endelig hadde fått den.. Fikk testet den i 4 dager..

 

Så en tur ut på det harde liv og telefonen ligger nå på bunnen av sjøen.. Jeg har aldri mistet telefoner ute på fylla før, så tok sjangsen på og ta den med ut.. Men men.. Kan angre nå :)

 

Så nå spørs om det om det blir Nokia N8 eller enda en ny iPhone 4.. Var en helt fantastisk telefon, men er litt surt og bla opp + / - 5000 enda engang på samme telefon :) hehe

 

 

Nede på bunnen i det mørke hav……

...sitter en liten djevel og gråter

 

Og vi synes alle synd på han

Til han begynner å le,

da først ser vi alvoret i det

Er det mørke skyer på himmelen

som kommer seilende på vinden

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er det mulig å skru av alle former for mobilnett og bare bruke Wifi? Hvis jeg feks. surfer på nettet med wifi-signal, for så å miste signalet og ikke oppdage det, så antar jeg at telefonen automatisk bytter over til det som måtte være tilgjengelig av mobilnett. Da kan jeg fort få en overraskelse når jeg ser på regningen. Forslag?

 

EDIT: Virker som om "Flymodus"+Wifi gjør susen. :w00t:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Blir programmet fjernslettet for de som allerede har det installert? Hvis ja, får man kjøpesummen refundert?

 

Jeg synes Apple er gjerrige på info om oppdateringene og på de to siste står det kun en linje.

 

4.0.1

fikset algoritme for antennedekning

 

4.0.2

fikset sikkerhets ift. PDF visning

 

 

Det er jo opplagt at de har fikset mye mer i begge to.

Hva mer har blitt fikset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...