Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass..

Har hørt mye bra om SGP Steinheil Ultra Oleophobic, kommer nok til å bestille denne selv hvis jeg ikke blir fornøyd med SGP Anti-fingerprint.

Lenke til kommentar

Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass..

 

Jeg har brukt invisible shield på tre telefoner og kan si meg fornøyd med den.

Angående kvalitetsfølelsen, er det en subjektiv sak. Man merker at man ikke stryker fingerene på en glassflate, overflaten vil føles litt "seigt". For min del, føles det ikke så galt som andre skal ha det til. Du må nok prøve og avgjøre det selv.

Lenke til kommentar

Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass..

Har hørt mye bra om SGP Steinheil Ultra Oleophobic, kommer nok til å bestille denne selv hvis jeg ikke blir fornøyd med SGP Anti-fingerprint.

 

 

Dette var spenstige saker! Om noen har dette eller har bestilt, vil jeg gjerne hører erfaringer :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen offisiell "topp 10/100/x"- liste? Må begynne å skrive ned apps jeg kunne tenkt meg. Følger selvsagt med på tråden her over hva folk anbefaler. :)

Finner ein heil haug vis du søker på google, ellers har du jo topp nedlasta i iTunes.

Tenkte på offisiell, og da funker ikke Google. :) Men jeg fant det fram på itunes nå.

Lenke til kommentar

Hvilken screen protector/hele telefonen-protector (sånn gjennomsiktig tynn plast-greie) anbefales? Har vurdert InvisibleShield, som jeg kan få 50% billigere, men jeg har hørt enkelte si at kvalitetsfølelsen på telefonen forsvinner ved bruk av denne. Noen anbefalinger? Føler nesten jeg må ha litt ripebeskyttelse når hele telefonen er glass..

 

Jeg har brukt invisible shield på tre telefoner og kan si meg fornøyd med den.

Angående kvalitetsfølelsen, er det en subjektiv sak. Man merker at man ikke stryker fingerene på en glassflate, overflaten vil føles litt "seigt". For min del, føles det ikke så galt som andre skal ha det til. Du må nok prøve og avgjøre det selv.

 

Jepp, bestilte full pakke med front-, bak-, og kantbeskyttelse. $18,5 inkludert det nest-beste fraktalternativet.

Lenke til kommentar

Telefonen blir prikk lik etter oppdateringen.

Du får riktignok valget om å overføre kjøp fra telefonen før du oppdaterer. Det kan jo være lurt :)

 

Hmmm etter å ha oppdatert min 3G og 3GS, virker begge to raskere. Kameraet f.eks starter opp fortere osv.

Skulle egentlig denne oppdateringen hjelpe på dette i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Skal oppgradere nå så får vi se... Hva er nytt i 4.02, bare bug fixing?

 

Edit: Wow! Den er på 597MB!! :ohmy:

 

Edit 2: Jepp samme feilmelding 3195

 

Edit 3: Reboot av maskin og iPhone fikset den biffen og er nå på 4.0.2. Og alt er helt sykt mye bedre! :p

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Edit 3: Reboot av maskin og iPhone fikset den biffen og er nå på 4.0.2. Og alt er helt sykt mye bedre! :p

Blir kvalm av sånne innlegg.

 

Greit nok at jeg gleder meg til iPhone 4, men jeg er ikke urealistisk. Du kan jo kanskje si hva som er så "sykt mye bedre"?

 

 

Kjenner lite til noen morrakvalme her. Men så ekke jeg gravid heller :p

 

Hvilken update er dette? Hadde ikke ventet meg noen update før 4.1.... Prøver å google litt info her.

 

Ser ut som det har noe med sikkerhet å gjøre. Noe med kjørbar kode som er skadelig for apparatene:

 

http://support.apple.com/kb/HT4291

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...