Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken jeg fikk i ordrebekreftelsen fra Telenor funker ikke.

 

Snakker om linken hvor jeg kan spore sendingen. Når jeg trykker på den kommer jeg til Telenor's sider, men ingen informasjon om sporingen foreligger.

 

Er det andre som også opplever dette? Regner ikke med å få telefonen med det første da jeg ikke fikk bestilt før kl 09. 30 juli. Gikk å la meg kl 00.30, da jeg trodde nettsalget startet samtidig som Netcom, dvs kl 09.

 

Bestillte 32gb, så må nok avvente en mnd sikkert eller kanskje enda lengere.

Lenke til kommentar
Det fulgte ikke med en slik plastikk bordstativ sak som det gjør med iPod Touch, det synes jeg godt de kunne påspandert som en kjekk sak å ha.

Det fikk ikke jeg med min iPod Touch. Og det er siste versjon.

:ermm:

De i butikken sa at mange kastet den fordi det trodde det var en pakningsembalasje.

Lenke til kommentar

Det avhenger nok mye av kjøpekraft i nærområdet, men tror du undervurderer etterspørselen litt. I fjor hadde butikken jeg jobbet i ventelister veldig lenge, og det var attpåtil en butikk som fikk store leveranser.

 

Jeg synes å huske at i alle fall nettbutikkene til telenor/netcom hadde 3gs inne igjen ganske kort tid etter release. Skjønner forsåvidt at iphone 4 er mer attraktiv,

men dette kommer vel til å vare noen dager? :ermm:

 

 

 

E: Litt artig å se 3gs som 1 kronesmobil med selv ordinære abonnementspakker.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Kort spørsmål.

 

Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen?

 

Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18

 

Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Kort spørsmål.

 

Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen?

 

Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18

 

Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil.

 

Like før midnatt i går kveld.

Lenke til kommentar

Kort spørsmål.

 

Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen?

 

Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18

 

Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil.

 

Like før midnatt i går kveld.

Sporingsnummer, eller ordrebekreftelsen??

 

Jeg fikk min ordrebekreftelsen kl. 01.18 natt til fredag, men enda ikke fått sporingsnummer.

 

Er intressert i å vite klokkeslette på ordrebekreftelsen, av de som nå har mottatt sporingsnummer

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...