Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail?

 

Hvis dette gjelder iPhone, så mottar du aldri noen form for kode. Opplåsning forgår gjennom iTunes etter at de har lagt inn dette i deres systemer. Tar ca 1 dag.

 

Du trenger bare IMEI nummer for dette, altså du trenger ikke å benytte noe simkort?

 

 

Ringte btw telenor angående oversizesimkortet jeg hadde fått.

 

Meg: Jeg tror ikke dette simkortet passer til telefonen min.

 

Hun: Det er slik at du får brukt en eventuell annen telefon fram til iphonen kommer.

 

Meg: Iphonen min er en dag unna, og jeg fikk pinkoden til det store simkortet i dag.

 

Hun: Mikrosim kommer først når du får telefonen.

 

Meg: Praktisk? :ermm:

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid det tar å motta "operatørlåsfjerningskoden" fra NetCom, på mail?

 

Hvis dette gjelder iPhone, så mottar du aldri noen form for kode. Opplåsning forgår gjennom iTunes etter at de har lagt inn dette i deres systemer. Tar ca 1 dag.

 

Ah, da sa dama på kundesenteret feil til meg. Hun sa jeg ville få koden på e-post.

Da får jeg bare laste inn iTunes :)

 

Takk for svaret :)

Lenke til kommentar

Kort spørsmål.

 

Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen?

 

Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18

 

Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil.

Jeg hentet min 16GB på posten, i dag! Fikk ordrebekreftelse 03.16...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...