Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Har bursdag 25 oktober og tenker å ønske meg iPhone 4 av mor og far.

Hvis de er så snille og sier ja, tror dere det fortsatt er lang ventekø og sånt, da?

Eller er det rimelig enkelt å bare dra i butikken og kjøpe den? :)

 

Da er det nok bare å kjøpe der det er billigst. Tror det tar en stund før den berømte "andre leveransen" i August blir utsolgt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ordrebekreftelsen min 01:15 i Telenors nettbutikk lanseringsnatten, og hadde dermed virkelig regnet med å få fra det første partiet, men neida. Ringte nettbutikken og spurte, og de snakket om 10. september. 1 stk 32GB, fakturabetaling, bestilt med Surfprat L, beholdt mitt eksisterende Telenor-nummer.

 

edit: rettet navnet på mobilabonnementet

 

Wait, what? Jeg bestilte 01.23, regnet med at alt var i orden! Jeg gidder i og for seg ikke ringe å sjekke, for det tilbudet fra Telenor var det beste for meg uansett.

Lenke til kommentar

Er det flere som får meldingen "sim kort lås, støtter kun ulåste simkort" ? Er det en normal melding?

 

Kommer inn når jeg taster inn PIN, men kommer selvf. kun til skjermen hvor itunes må være installert, tilkobles pc og registrere/aktivere enheten. Det tar jeg først når jeg kommer til en PC hjemme som fungerer skikkelig (ustabil denne).

 

Men er meldingen om simkort normal?

 

PS

Fant ut det med dansk manual, det lå selvf. dansk og norsk i pakken. Men lurer på om andre får slike meldinger ift. simkortet sitt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg bestilte 16 GB 1:37 og har fått bekreftet av Telenor at min kom med på første parti. De skulle bli sendt ut i dag og fikk sporingsnummeret på telefonen når jeg ringte de i sta, men har enda ikke mottatt mailen med sporingsnummeret som automatisk skal bli sendt ut.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 16 GB 1:37 og har fått bekreftet av Telenor at min kom med på første parti. De skulle bli sendt ut i dag og fikk sporingsnummeret på telefonen når jeg ringte de i sta, men har enda ikke mottatt mailen med sporingsnummeret som automatisk skal bli sendt ut.

 

Det var da enda godt, da regner jeg med at det bare var 32gb som var utsolgt.

 

Jeg gadd å spørre Telenor likevel, sendte en epost ;)

Lenke til kommentar

Er det mulig å avbestille uten stress fra Apple Store?

 

Jeg vurderer nemlig å bare kjøpe den nå, men jeg er i en situasjon hvor jeg flytter til utlandet snart og må derfor ha telefonen innen jeg har flyttet. Med estimert leveringstid fra Apple Store så skal det gå med god margin, men hvis noe skulle skje med leveringstiden så må jeg ha mulighet til å avbestille enkelt og greit (uten å vente på å motta varen og sende tilbake på returrett), er det mulig på Apple Store?

Lenke til kommentar

Jeez kjedeøig å sitte å lese om hva\hvor\når og hvordan folk har bestilt telefonene sine. Er det ikke en egen tråd her for ekte Eplegutter som faktisk orket å stå ute i regnet hele natten og har telefonen. :tease:

Tråden drukner faktisk i den del salgsprat, men slik må det vel bli. Man får kanskje opprette en egen tråd for

 

"iPhone 4 - del tips og erfaringer"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Siden jeg akkurat har flyttet, så har ikke leiligheten noe bredbånd, tenkte jeg skulle prøve å dele internettet fra Iphonen, gud å jeg ble overrasket, alt funket med en gang (I motsetning til 3G'en som aldri fikk det til på) og hastigheten er på hele 6.5 Mbit ned og 1.5 opp!

 

500MB bør vel holde i en ukes tid til jeg får internett fra NextGentel?

Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som har mottatt feil type sim-kort fra Telenor?

 

De sliter jo med kundeservicen per telefon i dag, men etter en halvtime med ringing og venting fikk jeg tilslutt vite at Telenor hadde sendt ut feil type sim-kor til så og si alle som hadde bestilt telefonen med Telenor abonnement, er jo bare å gratulere!

Lenke til kommentar

Har bursdag 25 oktober og tenker å ønske meg iPhone 4 av mor og far.

Hvis de er så snille og sier ja, tror dere det fortsatt er lang ventekø og sånt, da?

Eller er det rimelig enkelt å bare dra i butikken og kjøpe den? :)

 

Da er det nok bare å kjøpe der det er billigst. Tror det tar en stund før den berømte "andre leveransen" i August blir utsolgt

Det avhenger nok mye av kjøpekraft i nærområdet, men tror du undervurderer etterspørselen litt. I fjor hadde butikken jeg jobbet i ventelister veldig lenge, og det var attpåtil en butikk som fikk store leveranser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...