Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Ja, du må ha mikroSim i iPhone4, er mulig å klippe til ett vanlig sim-kort, men vil tro at Tele2 har dette, ring kundeservice å hør med de=)

 

Tele2 har besillt dette, men vet ikke når det kommer inn. Så per i dag, kan ikke TELE2 tilby Micro-Sim. Men tar nok ikke så lang tid før de gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker ikke Apple TNT?

 

Lurer på om de mener innen 3 uker, men hvordan rimer det med at min skal leveres den 27?

Man kan jo begynne å bite negler av mindre :)

Min sendes ut den 20, og blir levert den 27 (bestilte fra Apple).

 

Var det leveringsdatoen fra Apple som ble flyttet fra den 20 til den 27?

 

Edit: Doublepost :(

 

Du kan finne det mye billigere på eBay, jeg bydde $6.51, men det var om natten, så han som vant bydde $7.01. Tror det var gratis frakt også.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Kunne bestilt en del tidligere, men klarte ikke å bestemme meg for hvilken iPhone jeg skulle kjøpe, endret sikkert handlekurven 10 ganger :p Endte opp med en 16GB.

16GB er nok i de fleste tilfeller. Jeg er en storbruker av Spotify (offlinemodus) og diverse andre programmer som tar stor plass, så jeg satser på en 32GB.

Lenke til kommentar

Kunne bestilt en del tidligere, men klarte ikke å bestemme meg for hvilken iPhone jeg skulle kjøpe, endret sikkert handlekurven 10 ganger :p Endte opp med en 16GB.

16GB er nok i de fleste tilfeller. Jeg er en storbruker av Spotify (offlinemodus) og diverse andre programmer som tar stor plass, så jeg satser på en 32GB.

 

32GB av helt samme grunn som Runar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kunne bestilt en del tidligere, men klarte ikke å bestemme meg for hvilken iPhone jeg skulle kjøpe, endret sikkert handlekurven 10 ganger :p Endte opp med en 16GB.

16GB er nok i de fleste tilfeller. Jeg er en storbruker av Spotify (offlinemodus) og diverse andre programmer som tar stor plass, så jeg satser på en 32GB.

 

32GB av helt samme grunn som Runar! :thumbup:

Jeg har en iPod Touch 64GB med over 32GB musikk så jeg hadde håpet telefonen var kommet med 64GB.

Lenke til kommentar

Kunne bestilt en del tidligere, men klarte ikke å bestemme meg for hvilken iPhone jeg skulle kjøpe, endret sikkert handlekurven 10 ganger :p Endte opp med en 16GB.

16GB er nok i de fleste tilfeller. Jeg er en storbruker av Spotify (offlinemodus) og diverse andre programmer som tar stor plass, så jeg satser på en 32GB.

 

32GB av helt samme grunn som Runar! :thumbup:

Jeg har en iPod Touch 64GB med over 32GB musikk så jeg hadde håpet telefonen var kommet med 64GB.

 

Regner med Apple gjør det samme som med iPhone 1G, slipper den med større kapasitet senere. (1G kom med 16GB ~ 8 måneder etter at de første 4 & 8 gb utgavene kom ut.)

Lenke til kommentar

Wifi er faktisk ikke nødvendig i den nyeste/en av de nyeste versjonene. Du kan velge å synkronisere spillelistene via 2G/3G, hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Jepp, man kan laste inn spillelistene sine så de kan spilles av offline via mobilnettet.

Jeg gjorde det akkurat selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...