Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat bekreftet av kjedehuset at min iPhone 4 ble sendt på fredag. bestilt 0117. Deilig

 

Ah, da satser jeg på at min også ble det. I og med at portoen var 19(!)kr er det vel ingen vits å vente på sporingsnummer når jeg tenker over saken blush.gif

 

De skal sende deg sporingsnr, om de ikke gjør det så må du ringe dem for å få sporingsnr. :)

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Joda, tror ikke de sender en vare til 6 tusen som apost. Spurte etter sporingsnr og bekreftelse, men han sa at mailserveren hadde krasjet. Så vi får vente i spenning. Tipper min kommer på onsdag.

 

Forrige gang jeg bestilte telefon fra Telenor kom den som brev, så jeg ville ikke være så sikker på det.

Lenke til kommentar

jailbreakme.com

 

Det er vel en av de første tingene jeg skal gjøre med min iPhone 4, for å se om jeg vil ha den jailbreaket eller ikke.

 

Edit: Hvis jailbreaken feiler restorer man bare telefonen gjennom iTunes?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Hva gjør man dagen en jailbreak plutselig failer?

Da gjenoppretter du telefonen. :)

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å jailbreake iPhone 4. Jeg har jailbreaket 3Gen min, men det var kun for å få SSH-tilgang til den. Det finnes ingen programmer fra Cydia på telefonen min.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt iPhone 4 fra Apple Store (ca 3 ukers leveringstid - ulåst). Helt OK det, men:

 

Pr i dag har jeg NetCom Flexi 199 abonnement. Men kan jeg bare bestille microsim direkte fra NetCom? Koster dette noe?

 

Jeg skal selge min gamle HTC HD2. Kan jeg annonsere den med at den er ulåst? Er den det? Hvordan vet jeg at den er det?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt iPhone 4 fra Apple Store (ca 3 ukers leveringstid - ulåst). Helt OK det, men:

 

Pr i dag har jeg NetCom Flexi 199 abonnement. Men kan jeg bare bestille microsim direkte fra NetCom? Koster dette noe?

 

Jeg skal selge min gamle HTC HD2. Kan jeg annonsere den med at den er ulåst? Er den det? Hvordan vet jeg at den er det?

 

1) Koster ingenting å bestille microsim. Bare ta kontakt med NetCom på 05050 så ordner de det.

 

2) Hvis avtalen din (12 mnd) har utløpt på HD2 så kan du annonsere med at den er ulåst, men NetCom åpner sim sperren gratis selvom du er under kontrakt. Hvis telefonen dine er låst med NetCom så kan du sende e-post til: [email protected] med IMEI nr så sender Deltaservice deg opplåsningskoden.

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...