Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0117 :) 1 minutt før deg.

Takk for svaret...

 

 

Noen andre som har mottatt sporingsnummer og som fikk ordrebekreftelsen etter kl. 01.18 ??

Ja, jeg og en kamerat fikk kl. 01.32 og 01.46.

Begge bestilte 16gb og det kom sporingsnummer til begge sent i går kveld.

 

---

 

Hvis man jailbreaker: kan man fortsatt bruke App Store?

Lenke til kommentar

0117 :) 1 minutt før deg.

Takk for svaret...

 

 

Noen andre som har mottatt sporingsnummer og som fikk ordrebekreftelsen etter kl. 01.18 ??

Ja, jeg og en kamerat fikk kl. 01.32 og 01.46.

Begge bestilte 16gb og det kom sporingsnummer til begge sent i går kveld.

 

---

 

Hvis man jailbreaker: kan man fortsatt bruke App Store?

hmmm. Hvorfor pokker har ikke jeg fått noe sporing da.... :hrm:

Fikk min bekreftelse 01.18. grrrr.

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke Telekiosken SuperPluss som et abonnement lengre? Skulle til å kjøpe en iPhone med det abonnementet nå, men er ikke der lenger.

Kanskje det gikk opp for Telenor at de solgte telefonen billigere enn anbefalt utsalgspris fra Apple?

 

Besilte min 32GB i går med SuperPluss tidlig på morningen, ordreren gikk gjennom og er betalt. :)

Lenke til kommentar

Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret.

 

Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

Må bare si jeg er ekstremt fornøyd med batteritiden på iphone 4 :D Eller bare veldig misfornøyd med de smarttelefoner jeg har hatt tidligere :hmm: I går hørte jeg på musikk pg sjekket nyheter på vei til jobb (ca 30 minutter), brukte den normalt til endel sms i løpet av dagen (+ bare å se på den fordi den er så fiiin), hørte på musikk og spilte spill (som bruker 3G) samme vei hjem og da jeg kom hjem var batteriet på 75%! Her ville min forrige telefon trolig vært nær døden...! Etter mer vanlig bruk (ringing, sms, facebook, mail) på wifi hjemme var batteriet på 63% ved dagens slutt...! Dette er fantastisk :D

Lenke til kommentar

Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret.

 

Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20.

Jeg bestillte 01:19, og var ikke en av de heldige. Snodig.

Lenke til kommentar

Bare pass på at dere ringer Telenors nettbutikk og ikke Telenor (09000) direkte. Da jeg ringte Telenor på 09000 i går sa de at jeg ikke hadde fått telefonen i første pulje, men da jeg ringte Kjedehuset direkte så kunne de bekrefte at den allerede var sent og ga meg sendingsnummeret.

 

Bestilte forøvrig en 32Gb klokken 01.20.

Jeg bestillte 01:19, og var ikke en av de heldige. Snodig.

Da er vi 3stk her på forumet som ikke har fått telefonen, selv om vi var blant de allerførste.

 

Så den førstemann til mølla politikken Telenor driver med, eksisterer ikke.

Her var det lodd trekning.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Dette er da vel rimelig relevant for oss som har bestilt Iphone. Her trodde vi det var først til mølla prinsipp, mens det viser seg at systemene til både Telenor og Netcom var rimelig søppel og utsendelsen av telefoner ser mer ut som en loddtrekning. For meg er det iværtfall nyttig å se når andre bestilte, og om de nå har fått/er satt på venteliste.

 

Er det forøvrig noen som har fått SMS fra netcom?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Chess åpner for nye bestillinger onsdag 4. august, klokken 0900. Prisene er de samme (alt for høye) og de vet ikke hvor mange telefoner de får, men de vil "sendes ut fortløpende når [de] mottar [sine] ukentlige leveranser fra Apple."

 

Som Chesskunde hadde jeg lyst til å kjøpe telefonen fra dem på lanseringsdagen, men når de skal ha en tusenlapp mer enn Apple Store og heller ikke tilbyr en pakkeløsning med abonnement, er det uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...