Gå til innhold

Den perfekte PC-pakke & bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en samletest av SSDer for kort tid siden, linket til i SSD-tråden, der Samsung 830 slo Crucial m4 på de fleste punktene. Ikke mye, men til omtrent samme pris, hvorfor ikke gå for den som er litt bedre? Jeg er ikke sikker, men tror det var THG som sto for testen.

 

Redigert: http://www.tomshardware.com/reviews/tests-ssd-review-solid-state,3103-7.html

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det var en samletest av SSDer for kort tid siden, linket til i SSD-tråden, der Samsung 830 slo Crucial m4 på de fleste punktene. Ikke mye, men til omtrent samme pris, hvorfor ikke gå for den som er litt bedre? Jeg er ikke sikker, men tror det var THG som sto for testen.

 

Redigert: http://www.tomshardware.com/reviews/tests-ssd-review-solid-state,3103-7.html

Jeg ville nå tro at siden M4s ytelse ved lave QD slår Samsungen og ytelsen i filkopiering er veldig lik at M4 er det beste valget, men det er nå snakk om marginer der begge to er godt over "kravet" for å være en god SSD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg syns selv at modulær strømforsyning er gull verdt, hadde derfor kanskje vurdert å gått for Chieftec Nitro 650w.

Muligens ikke like god som TX V2, men den er på ingen måte en dårlig PSU.

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1038582&su=5DAA5E83-2A59-4646-A8FF-BB23F867CEA4

 

= modifisert runes of dublon oppsett, med alt i komplett sin nettbutikk.

Noe som bør forandres på det?

 

 

Ang SSDen så trur jeg at du skal sleppe å kjøpe den pakken med "kit" på da det skal være egnet plass i kabinettet til denne, så sparer du en hundre lapp der ;)

Lenke til kommentar

Før jeg oppretter masse nye brukere her.. Er det mulig å forbinde den nåværende brukeren min (Agentspoon) til det nye innloggingssytemet på Prisguide? Og hvis ikke, vil man kunne velge et alias i stedet for mail-addressen om man lager en ny bruker?

 

Ser fram til å oppdatere det meste snart, men hindres altså litt av de nye systemene. :)

Lenke til kommentar

På allrounder ville jeg tatt en titt på Asus K53S.

Core i5 2,4Gh, Geforce GT540M 2GB, 750GB HDD for å nevne noe.

Bygge kvaliteten virker å veldig solid med aliminium istede for plast :)

 

Viftestøy er totalt fraværende så lenge du ikke belaster maskina på maks.

 

Eneste negativet jeg kan komme på er skjermen som du kun kan få i 1366*768

.

Edit: Ikke 7500GB HDD, men 750GB :p

Endret av Kim Spartacus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Relevant, men Dell-tilbudet på Dustinhome virker fortsatt en del bedre. For 1500,- mer enn Asus-maskina får du vesentlig bedre skjerm (verdt prisforskjellen alene), bedre prosessor, bedre høyttalere, raskere harddisk, mer minne, flere tilkoblinger (inkl usb 3.0), nyere blutooth, og bedre webcam. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Skal hjelpe min bror å bygge en ny pc og har sett på denne. Er en liten stund siden listen var oppdatert så jeg lurer på om det er noe endringer jeg bør gjøre. Noe som er bedre, droppet i pris osv. ?

 

Takk for en kjempe hjelpsom tråd! :)

 

tom-

Endret av Tom_R
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vist du leser 3 poster lenger opp, så ser du at Agentspoon har gitt inntrykk for at det skal komme en del oppdateringer.

 

@Agent, kanskje på tid å ro ut av prisguiden og inn i prisjakt.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...