Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Noen bilder av Minecraft-saven min, ikke multiplayer :) Alt er legit, unntatt den store leir-bygningen.

 

Fy **** for ett arbeid! Startet på denne saven rundt september i fjor, og han holdt den gående siden :)

 

2011-06-07_211814.png

2011-06-07_210928.png

2011-06-07_211651.png

2011-06-07_211542.png

258712_10150207768014564_668504563_6932096_3689661_o.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke fatte hvordan dere orker å spille singleplayer, men props skal du iallefall ha!

 

Multiplayer er bare irriterende. Aller servere jeg har vært på er enten ustabile eller blir overfylt av småunger og griefere. Eneste serveren jeg gidder å spiller på er min egen.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt Minecraft alene, og kan ikke forestille meg at jeg noengang ville likt det om det ikke hadde vært multiplayer. I starten spilte jeg på en bitteliten server med to kompiser før jeg gikk over til en stor server med 50-80 medlemmer. Siden nyttår ca har jeg slått meg til ro på en med 5-6 faste byggere.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte hvordan dere orker å spille singleplayer, men props skal du iallefall ha!

 

Multiplayer er bare irriterende. Aller servere jeg har vært på er enten ustabile eller blir overfylt av småunger og griefere. Eneste serveren jeg gidder å spiller på er min egen.

Problemet er ikke multiplayer, men serverne du er på. Hvis du går etter store, åpne servere så finner du for det meste bare retards ja.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt Minecraft alene, og kan ikke forestille meg at jeg noengang ville likt det om det ikke hadde vært multiplayer. I starten spilte jeg på en bitteliten server med to kompiser før jeg gikk over til en stor server med 50-80 medlemmer. Siden nyttår ca har jeg slått meg til ro på en med 5-6 faste byggere.

 

Plass til en nybegynner som veldig gjerne lærer og er samarbeidsvillig og spiller helt ærlig? Jeg kan helt grunnleggende ting som å plassere kuber og hakke ut mineraler, sette opp en spak for å åpne en dør og temme ulver. Er ellers renslig, singel og ikke-røyk. Kjører ikke bil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Serveren jeg spiller på er minecraft.xunlock.no (info i linken)

 

Vi er ganske løsslupne på ressurser bare så det er sagt. Er en del som spiller "straight" også, men det er mer moro å bygge enn å grave så vi gir oss selv en del ting. Whitelist er forøvrig aktivert og du får ikke bygget noe før du er på den. En siste ting: De fleste bygg osv er ganske langt unna spawn. Om du besøker serveren så si gjerne ifra først så kan jeg vise deg litt rundt.

Lenke til kommentar

Noen bilder av Minecraft-saven min, ikke multiplayer :) Alt er legit, unntatt den store leir-bygningen.

 

Fy **** for ett arbeid! Startet på denne saven rundt september i fjor, og han holdt den gående siden :)

Kult! Har du lyst til å dele saven din, så vi kan andre kan prøve den? :)

Lenke til kommentar

Dersom noen ønsker å spille på en stor server uten griefing, så anbefaler jeg vår server Hardwork.no.

 

 


  •  
  • Lite/ingen griefing eller stjeling.*
  • Oppe døgnet rundt.
  • Norges største.

 

 

Du finner oss på Minecraft.no.

 

 

* Noen husker kanskje at vi har hatt problemer med griefing og stjeling før. Det systemet vi har fått nå, hvor alle blokkene du setter ut er låst til deg personlig, fungerer helt strålende. Griefing nå er redusert til et minimum og kan uansett fikses igjen fort. Ettersom dine kister er låst til deg og din gruppe, så kan ingen stjele. Husk bare at du må kunne stole på dem du er i gruppe med. For sikkerhets skyld sett også blokk oppå kista di, slik at vi admins kan se hvem som har vært i kista di. God fornøyelse.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Noen bilder av Minecraft-saven min, ikke multiplayer :) Alt er legit, unntatt den store leir-bygningen.

 

Fy **** for ett arbeid! Startet på denne saven rundt september i fjor, og han holdt den gående siden :)

Kult! Har du lyst til å dele saven din, så vi kan andre kan prøve den? :)

http://www.megaupload.com/?d=J87PZT73

 

Spørsmål og kommentarer anngående saven min kan skje på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1358766

Lenke til kommentar

Hardwork sin map er ganske bloated ^^, men det er vel alle store servere. Noe som jeg synes er nedsiden ved mange servere, du får ikke bygd ting slik du vil, ande spillere virke ofte som de fryktete NPC Villages.

 

Ja, vi begynner å fylle ut kartet. Det er imidlertid mange steder igjen å bygge svære ting, om man er villig til å traske litt. Vi planlegger uansett å utvide kartet når 1.8 kommer, så da vil det bli enda mere land å bygge på.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Syntes det er kjipt å spille på servere hvor det er for mye anti grief. Ingen tnt, ingen brann spredning, ingen creepers, etc etc. Ganske tamt.

 

Du har jo hardcore pvp servere hvor absolutt alt er lov, utenom hacks og mods.

 

De fleste slike servere lider stort av folk som bruker hacks og cheats. Er litt synd egentlig.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke multiplayer, men serverne du er på. Hvis du går etter store, åpne servere så finner du for det meste bare retards ja.

 

Problemet er at de små serverne blir oppdaget og flere begynner å joine, og da er jo problemet tilbake. Derfor jeg har en privat server, slik at jeg slipper å bytte server og forlate byggverkene mine hver gang serveren blir overfylt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...