Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

jeg spiller på en server som er hostet av fetteren min, vi bruker bukkit og har lyst til og innstalere noen mods og er på jakt etter to stykker.

 

den første jeg leter etter er muligheten til og slå av og på lys. hvis du kobler til redstone til glowstone, fakke osv. vil du kunne slå av og på lyset. det jeg har funnet er bare plugins som er helt trådløse, så man slipper og bruke redstone, men det vil jeg ikke ha.

 

den andre er en plugin som automatisk brenner ting for deg og sorterer ting. noe lignende den i denne videoen

 

noen som vet om noen?

 

hvis noen kan anbefale andre plugins tar jeg gjerne i mot anbefalinger.

 

:)

-D02-

Lenke til kommentar

Hvorfor er den ikke bra Mr. A? Blir raskt stemplet som en haten når man ikke kan begrunne svaret sitt.

 

Den er alt for populær, og det er alt for mange småunger der. Er lenge siden jeg var der, så er sikkert enda værre der.

Det med populær er nok smak og behag så der kan jeg ikke klandre deg.

Grunnen til at det virker som om det er fryktelig mange unger der er fordi disse, dessverre, dominerer chatten. Dog sitter det mellom 10-20 stykk eldre og mer modne personer inne på ts!

Den siste tiden har det dukket opp folk helt oppe i en alder så dem kunne godt være faren til mange av de.

 

Selv har jeg og sett meg ganske lei av "drittunger" så disse kaster jeg på hode og ræv ut av serveren. Men mange av de yngre forstår når dem får tilsnakk og klarer å beherske seg, så man kan ikke klandre de for noe som helst.

 

Just my 50 øre..

Lenke til kommentar

Som alt skrevet. Overfylt kommer ann på øyet som ser. At vi er en drittserver kommer kun i fra folk vi har bannet og andre servere vi ikke har noen forhold til.

 

Spør hvem som helst på vår server og du får som svar at vi er verdens beste server.

Spør hvem som helst på en annen server og du får som svar at vi er en stor drittserver.

Dette handler bare om å verne om sin server og promotere den i beste grad, mens man dytter motstanderen ned på rangeringstigen.

Men, vi må da ha klart å gjøre noe rett siden vi er den største serveren, snart et år gamle og inngått samarbeidet med minecraft.no :)

 

Angående unger så opplever jeg at nyere brukere og gjester (folk uten byggetillatelse) som de værste da de ikke kjenner til hvordan hardwork fungerer. Derimot de yngre faste spillerne er utrolig flinke og flittige. Ene vakten vår er jo nylig fylt 13 og gjør en god jobb!

Men hva skal man egentlig kreve at en 8 åring skal fordtå og klare på egenhånd? Noe hjelp og noen spørsmål må man forvente at de stiller.

 

Ren nysjerrighet mr.a: hvilken server spiller du på?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...