Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Notch har sagt at han er åpen og glad i konkuranse og minecraftkloner. Dessuten har de ingenting de kan gå til søksmål for. Siden de ikke har brukt noe av koden notch og Mojang har laget så er det faktisk ikke copyright sikret.

 

Det kan høres urettferdig og teit ut, men om du leser litt på minecraftforumet så er det flere dritlange tråder om det (da angående FortressCraft).

 

Enig med deg. Man kan jo synes hva man vil om ripoffs og kloner, men spillideer er ikke under copyright.

 

Av det jeg har sett Total Miner, så synes jeg Minecraft virker veldig, veldig mye bedre, ikke minst med tanke på MP.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

TotalMiner hadde sikkert vært kjempekult om de ikke hadde de styggeste texturene jeg har sett. Dette virker som om enda et spill som prøver å hoppe på Minecraft-vognen med å utvikle noe middelmådig, men forvente suksess "fordi minecraft gjorde det". Jeg har overhodet ingenting i mot spillkloner, men de kan i det minste gjøre det skikkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ingen som kan teste å koble til akkurat nå.

 

Har det noe og si om hvilken versjon av java jeg har?

 

Har både 32bit og 64bit på hoved pc'en, noe som er en av de få tingene som har forandret seg.

Hvis du har Windows 7 kan du enten slå av brannmuren helt eller tillate Java(vet ikke om du må ta 32 eller 64 bit gjennom brannmuren. Det var det som hjalp for meg.

Takk, det funket men litt paranoid uten brannmuren på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...