Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er kjipt å spille på servere hvor det er for mye anti grief. Ingen tnt, ingen brann spredning, ingen creepers, etc etc. Ganske tamt.

 

Du har jo hardcore pvp servere hvor absolutt alt er lov, utenom hacks og mods.

 

De fleste slike servere lider stort av folk som bruker hacks og cheats. Er litt synd egentlig.

For å ikke nevne chunk bugs og evenen til å se navn igjennom vegger ødelegger ekstremt mye.

Lenke til kommentar

Syntes det er kjipt å spille på servere hvor det er for mye anti grief. Ingen tnt, ingen brann spredning, ingen creepers, etc etc. Ganske tamt.

 

Du har jo hardcore pvp servere hvor absolutt alt er lov, utenom hacks og mods.

 

De fleste slike servere lider stort av folk som bruker hacks og cheats. Er litt synd egentlig.

Er bare nødt til å slenge inn litt reklame for serveren jeg driver. SMP hardcore med så lite mods som mulig, og fortsatt lite griefing og jeg har heller ikke sett noe til cheating enda. Link i signaturen min, bare lag en søknad på forumet så ordner jeg tillatelser. Kjører forresten 24/7 fra en dedikert server med gode nettlinjer.

Lenke til kommentar

Syntes det er kjipt å spille på servere hvor det er for mye anti grief. Ingen tnt, ingen brann spredning, ingen creepers, etc etc. Ganske tamt.

 

Du har jo hardcore pvp servere hvor absolutt alt er lov, utenom hacks og mods.

 

De fleste slike servere lider stort av folk som bruker hacks og cheats. Er litt synd egentlig.

Er bare nødt til å slenge inn litt reklame for serveren jeg driver. SMP hardcore med så lite mods som mulig, og fortsatt lite griefing og jeg har heller ikke sett noe til cheating enda. Link i signaturen min, bare lag en søknad på forumet så ordner jeg tillatelser. Kjører forresten 24/7 fra en dedikert server med gode nettlinjer.

 

Mange cheats er umulige å oppdage. F.eks Cheat Modden i Zombe's mod pack. Tar deg 30 min å samle en stack med diamond og 4 stacks med iron.

Lenke til kommentar

Mange cheats er umulige å oppdage. F.eks Cheat Modden i Zombe's mod pack. Tar deg 30 min å samle en stack med diamond og 4 stacks med iron.

Det er jeg klar over, poenget var at vi ikke kjenner til noen problemer med dette enda. Det eneste er gjenomsiktige texturepacks, men etter litt oppstramming av reglene har det i allefall blitt en del mindre av dette, de fleste som brukte dette gjorde det i god tro.

Lenke til kommentar

Iron for jernbane er da ikke noe problem? Er vel 24 iron for en stack med rails. Kan ikke se for meg at du skal ha gruva og lageret så langt unna at du trenger mere enn 1-2 stacks med iron.

 

 

Gruva er et stykke unna, jeg begynte saven før lapis kom, så måtte ett stykke unna for å finne chunks med lapis :p pluss at jeg tar en omvei rundt ett vann, for å ikke ødelegge det...

Lenke til kommentar

Iron for jernbane er da ikke noe problem? Er vel 24 iron for en stack med rails. Kan ikke se for meg at du skal ha gruva og lageret så langt unna at du trenger mere enn 1-2 stacks med iron.

 

 

Gruva er et stykke unna, jeg begynte saven før lapis kom, så måtte ett stykke unna for å finne chunks med lapis :p pluss at jeg tar en omvei rundt ett vann, for å ikke ødelegge det...

 

Protip: Grav jernbanen ned på Y:14 så lager du railwayen der, du slipper å ødelegge vann + du er på perfekt diamond level.

 

Also, du burde nok gå til der du kan finne lapiz (om ikke lenger unna) fordi iron er mye lettere å finne nå enn før.

Lenke til kommentar

 

Protip: Grav jernbanen ned på Y:14 så lager du railwayen der, du slipper å ødelegge vann + du er på perfekt diamond level.

 

Next one, er halv-ferdig med denne :)

 

Also, du burde nok gå til der du kan finne lapiz (om ikke lenger unna) fordi iron er mye lettere å finne nå enn før.

 

Skal flytte på meg, gruveområdet jeg har nå er fult av lava...¨

 

 

 

uggh, har over 750 meter med skinne og legge, og er fri for iron... Får ta tiden til hjelp da , evt invEDIT :D

Endret av Puke Nukem
Lenke til kommentar

Har begynt på et prosjekt hvor jeg skal dekke et fjell av bygninger av diverse sort, men sliter enormt med å få taket til og passe inn. Har laget tre-fire tak nå og ga meg nettopp for i kveld. Lei av å rive ned igjen taket mitt :( Noen som har noen meninger om hvordan det burde se ut? Tenker da ikke på pyramiden, men på bygget med søylene.

 

post-96473-0-76023700-1311022283_thumb.png post-96473-0-56528100-1311022286_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...