Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

minecrafterror.png

Folk på serveren min får hele tiden lag og en delay på opptil 2 minutter. Og hver gang ser jeg denne beskjeden komme opp i server loggen samtidig.

 

Jeg har 4 gig ram på pcn og internetten er 7 Mbps/1 Mbps. Skal ikke det være bra nok til å ihvertfall ha 2 personer på serveren samtidig?...

 

Hei, socket exception er klient side og ikke server side. Er denne serveren hostet på din maskin? og spiller du fra samme maskinen? Kan tenke meg det er en packet konflikt.

Lenke til kommentar

minecrafterror.png

Folk på serveren min får hele tiden lag og en delay på opptil 2 minutter. Og hver gang ser jeg denne beskjeden komme opp i server loggen samtidig.

 

Jeg har 4 gig ram på pcn og internetten er 7 Mbps/1 Mbps. Skal ikke det være bra nok til å ihvertfall ha 2 personer på serveren samtidig?...

 

Hei, socket exception er klient side og ikke server side. Er denne serveren hostet på din maskin? og spiller du fra samme maskinen? Kan tenke meg det er en packet konflikt.

Spiller og hoster på egen maskin ja. Problemet var at noen lastet ned ting og brukte hele nettet.

Lenke til kommentar

Nei han blir ikke saksøkt, Advokatene til zenimax/bethesda sendte brev til mojang ab (ikke notch alene btw) om at de måtte skifte navnet på spillet Scrolls de lager for tittelen visstnok ligner for mye på "The Elder Scrolls" (morrowind, oblivion & skyrim etc). Er bare trussel om søksmål såvidt jeg har fått med meg om han ikke gjør følger tullet dems.

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

bethesda are suing us heres the full story

 

Neida, har blir ikke saksøkt. Notch lyver =)

 

... Today' date=' I got a 15 page letter from some Swedish lawyer firm, saying they demand us to stop using the name Scrolls, that they will sue us (and have already paid the fee to the Swedish court), and that they demand a pile of money up front before the legal process has even started. ...

[/quote']

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...