Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært bedre om man kunne laget sirup av sugarcanes eller noe annet kliss, istedet for at vi må bruke enormt med tid på og lete fram slimes i grottene :)

 

Har tild ags dato ikke sett slimes i annet enn videoer.

 

Ikke at jeg egentlig har bruk for dem, jeg klarer ikke gjøre en dritt i Minecraft annet enn å lage svært enkle ting og henge rundt i gruva mi :p

 

 

Fikk plutselig fire blekkspruter nær huset mitt, de hadde greid å rote seg inn på grunna. Satte opp en cobblestone-rekke og graver nå ett hakk ned for at de skal kunne være helt under vann. Kanskje jeg skal ta med meg ulven min, Waggleton P. Tallylicker, bort og lage en liten dyrehage.

 

post-153448-0-77765100-1310640533_thumb.png

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Notch har vel tatt vekk herobrine ved 2 tidligere updates, rart herobrine ikke forsvant etter første updaten

 

Når jeg leser den historien der så blir jeg trist inni meg. I den perioden han laget herobrine, ser jeg for meg han savnet broren sin noe forferdelig :hm: Herobrine har også tomme/hvite øyne , som vanligvis indikerer at en person er død.

 

Folk bruker så forskjellige metoder til å komme over en sorg, dette var nok Notch sin måte for å komme seg videre, og samtidlig gi broren et evig liv i Minecraft.

Lenke til kommentar

"Large Trees require 4-14 blocks of open space directly above the sapling to grow (Air or Leaves only) but can otherwise be completely enclosed on all sides (which allows for the phenomenon of 'Tree Tubes')"

Minecraftwiki

 

Ved å plante træne rett at med hverandre får du dåg mindre samplings en du treng for å plante dem på nytt, så på langsikt funke det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...