Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser virkelig fram til at vi får tilgang på kart. Dette gjer at du no i mykje større grad kan utforske området.

Før var du avhengig av å brukke F3 for å notere kordinatane dine for å finne veien tilbake.

Er lite som er så fustrerande som å utforske området, bygge ein liten base for deretter å bli drept og aldri finne igjen basen din.

 

Eg gleder med virkelig til å spenne på meg lærstøvlene og pakke med meg nokre få viktige ting som:

-sverd

-hakke

-spade

-fakkler

-og ei dør (for å bygge tilholdssted når natta kjem)

for so å reise rundt.

 

I neste oppdatering håper eg vi i tillegg kan få sette navn på viktige landemerker som fjell og fjorder.

Vil også sette stor pris på om vi kan sette kartet i ramme som eit bilete for å henge på veggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1.6.0 kl 11, ca, og så tre hotfixes etter det. Ikke "verst" (selv om det faktum at en enkel oppdatering og gammel bugfix skal føre til en god del nye kritiske bugs er litt merkelig).

 

Kudos for at han retter et par bugs, legger ut fix, retter et par bugs til, legger ut enda en fix, osv, fremfor å bruke to døgn på å rette alt og (potensielt) forårsake masse vrede.

 

EDIT: Kommer nok en 1.6.4 snart:

 

Nope, there's still a severe cpu hog bug in 1.6.3.. We're working on it!
Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Angående den Machinima filmen mojang lagde for å reklamere for 1.6, noen som vet om de brukte mods eller lignende til å få til kamera effektene? Det virka i alle fall som om de zooma og brukte et slags kamera tool. Men siden de har laget det selv så er det vel mulig at de bare lagde noen interne greier.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...