Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Ganske kult må jeg si :) Masse flott og kreativt!

Thx :p

 

 

Hey ^^ Satte sammen noen småklipp som jeg tok av serveren vår, ville bare vise dere og se hva folk syntes :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=oxAJG4ZSMsA

 

Såeh, hvis du så den, hva syntes du?

 

EDIT: Btw, siden jeg filmer full-screen og ikke bare selve game, kom noen uønskelige ting også med, men det skal ikke være noe i veien akkurat .. ^^ Og når jeg tenker meg om kan jeg jo si at noen av dere her på forumet kan ha bygd eller vært med på å bygge noe av det som er i filmen :)

 

Endret av PrideCake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned et flatt gress map for ikke så lenge siden, og husker at i tråden der jeg lasta ned var det flere muligheter som å bytte ut gresset med sand, stein osv. Mappet hadde også et underground hideout som hadde alle byggematrialene. Noen som vet hva det heter?

 

post-138102-0-06807000-1307045908_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Får meldingen "Out of memory!" hele tiden, noen andre som opplever dette? Har 4GB DDR3 1333mhz RAM, noe jeg ikke tror burde by på noen problemer. Vil kjøpe 4GB til funke? Koster 320kr så er ikke noe biggie om det kan løses så enkelt.

 

Har akkurat samme problem selv. Skjer veldig ofte hos meg.

Lenke til kommentar

Får meldingen "Out of memory!" hele tiden, noen andre som opplever dette? Har 4GB DDR3 1333mhz RAM, noe jeg ikke tror burde by på noen problemer. Vil kjøpe 4GB til funke? Koster 320kr så er ikke noe biggie om det kan løses så enkelt.

Har 6GB ram selv og får out of memory error etter 20 til 40 minutter spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...