Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Gøy å se folk angripe Basiliskene (Big ass monsters rundt level 20) i fulle grupper og bli dengt i filler mens jeg takler dem alene.

 

Var og prøvde meg litt alene i Secret Base akkurat.

Warrior ser ut til å være den ultimate klassen for å unngå skade i utgangspunktet, blir kun litt trøbbel med fiender som bruker "homing" spells men det går greit så langt.

Fått ned 4 grupper uten å trenge healing. Må bare ut og stacke litt bandasjer og campfires før jeg prøver meg videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er solgt! Tera ga meg et dårlig førsteinntrykk under beta, men det har endret seg!

Dungeons er utrolig bra, de krever litt posisjonering osv. for å unngå skade som en clothie.

 

Eyefinity: (Klarer ikke å spille slik. FPS går til å bli Frames Per Minute).

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gøy å se folk angripe Basiliskene (Big ass monsters rundt level 20) i fulle grupper og bli dengt i filler mens jeg takler dem alene.

 

Var og prøvde meg litt alene i Secret Base akkurat.

Warrior ser ut til å være den ultimate klassen for å unngå skade i utgangspunktet, blir kun litt trøbbel med fiender som bruker "homing" spells men det går greit så langt.

Fått ned 4 grupper uten å trenge healing. Må bare ut og stacke litt bandasjer og campfires før jeg prøver meg videre :)

 

Jeg holdt på med Basilisks alene i sted også. Er en lvl 23 Sorcerer.

Hadde den nede på 11% når det kommer en annen fyr puller en annen basilisk inn i min. Ble bare kaos, og jeg dævva.

Faen jeg var grinete...

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å teste det, men vet ikke om jeg gidder å betale nesten 400kr for å bare teste det. Det er vel ikke noen trial eller? Hvordan er questene? Veldig mye drep, drep, drep, drep og snakk med han og hun og den og den? Mye dungeons?

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å teste det, men vet ikke om jeg gidder å betale nesten 400kr for å bare teste det. Det er vel ikke noen trial eller? Hvordan er questene? Veldig mye drep, drep, drep, drep og snakk med han og hun og den og den? Mye dungeons?

 

Det er akkurat det samme som alle andre MMOs...

MEN!!! Det er knallmoro på grunn av kampsystemet! Her kan du faktisk bli flink og ta ut mobs mange levler over deg om du bare lærer deg kampsystemet skikkelig. Det er en utrolig digg følelse å mestre kampene, finne nye kule skill chains, og ikke minst knuse BAMs (Big Ass Monsters (ja, de er scwhære)).

 

Anbefales av en som egentlig ikke liker MMOs.

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å teste det, men vet ikke om jeg gidder å betale nesten 400kr for å bare teste det. Det er vel ikke noen trial eller? Hvordan er questene? Veldig mye drep, drep, drep, drep og snakk med han og hun og den og den? Mye dungeons?

 

du får spille for rundt 280,- på g2play.net.

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å teste det, men vet ikke om jeg gidder å betale nesten 400kr for å bare teste det. Det er vel ikke noen trial eller? Hvordan er questene? Veldig mye drep, drep, drep, drep og snakk med han og hun og den og den? Mye dungeons?

 

du får spille for rundt 280,- på g2play.net.

Synd det er utsolgt da.

 

Hørte forresten at man kunne kjøpe bare et gamecard og få tilgang til spillet hvis man var i betaen.

Noen som vet noe mer om det?

 

Personlig så tok jeg mini-pre order, men har ikke hatt penger til å oppgradere....

Endret av lolvik
Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å teste det, men vet ikke om jeg gidder å betale nesten 400kr for å bare teste det. Det er vel ikke noen trial eller? Hvordan er questene? Veldig mye drep, drep, drep, drep og snakk med han og hun og den og den? Mye dungeons?

 

du får spille for rundt 280,- på g2play.net.

Synd det er utsolgt da.

 

Hørte forresten at man kunne kjøpe bare et gamecard og få tilgang til spillet hvis man var i betaen.

Noen som vet noe mer om det?

 

Personlig så tok jeg mini-pre order, men har ikke hatt penger til å oppgradere....

 

Nei såklart ikke, har jeg aldri hørt om at et mmo kan gjøre..

 

De som har forhåndsbestillt/kjøpt spillet nå får med 30 dager.

Lenke til kommentar

Går det veldig sent å lvle eller? Spilte WoW for lenge siden, og det var alt for enkelt, men så spilte jeg Aion når det kom ut også, og det tok jæævlig lang tid. Får man quest hele tiden, eller kommer man plutselig til steder hvor man bare kan gjøre ETT eneste quest f.eks. flere ganger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...